به گزارش فریاد جنوب،محمد دستوریان نوشت: تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و سخنرانی های سید محمد موحد در چرام دیشموک و امروز سرفاریاب در حالی آغاز شد؛ اولین نکته ای که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کرد حضور افرادی غیر از مردم این مناطق در سخنرانی ها و ترافیک جاده ای با خودرو […]

به گزارش فریاد جنوب،محمد دستوریان نوشت: تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و سخنرانی های سید محمد موحد در چرام دیشموک و امروز سرفاریاب در حالی آغاز شد؛ اولین نکته ای که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کرد حضور افرادی غیر از مردم این مناطق در سخنرانی ها و ترافیک جاده ای با خودرو های لوکس و پلاک های غیر از کهگیلویه در روز سخنرانی موحد بود.

حضور این افراد غریب و بیگانه با فرهنگ و ادبیات کهگیلویه موجی از نارضایتی و نگرانی در مردم به وجود آورد به طوری که در اولین سخنرانی موحد در چرام جمعیتی از مردم که برای شنیدن برنامه های انتخاباتی ایشان برای آینده کهگیلویه به ورزشگاه رفته بودند، وقتی با جمعیت زیادی از غریبه ها (آبادانی و بهبهانی و گناوه ای و دیگر مناطق) روبرو می شوند، به نشان اعتراض ورزشگاه را ترک می کنند.

جناب آقای موحد؛ در چرام نشان دادی هیچ برنامه ای برای کهگیلویه نداشته و نداری و جمعیت زیاد همراه کننده بهبهانی و آبادانی و بوشهری از عدم استقبال مردم آگاهی دارید، خود میدانی که ۱۶ سالی که به حیف و میل و لیدر پروری گذراندی نتیجه این فقر و محرومیت و بیکاری جوانان این دیار است.

در دیشموک نیز بعد از تخریب هاشمی پا را فراتر گذاشته و این بار مردم را نیز نافهم خطاب کردی چرا به جای تشریح برنامه ها این گونه مردم نهیب می دهی؟

این پیری و کهنسالی که بر چهره رخ نموده انگار که ایده و تفکر را هم درگیر خود کرده و گرنه این گونه مردم را خطاب نمی کردی؟

چرا در آستانه هفتاد سالگی به مثال بزرگان و سادات ذکر و عبادت پیشه نمی کنید یا در همایش ها به خواب ناز فرو می روید یا هم دیگران را نا فهم خطاب می کنید؟

با این حرفها و نطق ها از نداشتن برنامه برای کهگیلویه پرده برداشته اید چرا که در نطق ها جز تخریب سردار هاشمی و زیر سوال بردن عملکردهای ایشان حرف دیگری ندارید.

آقای ‌موحد مردم آگاهی کامل دارند و می بینند دستاوردهای هر شخص را چرا باز هم در هنگامه انتخابات با خودروهای لوکس دوستان و نزدیکان کاروان تشکیل داده و موجی را که در گذشته برای رعب و وحشت در دل مردم را می انداختی این دوره هم تکرار می کنی!

جناب موحد بدان و آگاه باش این تحرکات و تخریب عملکردهای سردار هاشمی پور نمی تواند خدشه ای به این دستاوردها و خدمات و تلاشهای شبانه روزی ایشان در طی این مدت کوتاه وارد کند.

جناب موحد مردم میدانند سه سال و نیمی از دوره نمایندگی آقای هاشمی برابری میکند با ۱۶ سال نمایندگی شما در طلایی ترین دوران سازندگی،و اگر امروز مردم استقبال نمی کنند و مجبور شده ای دست به دامن خوزستانی و گناوه ای شود مربوط به همان ۱۶ سالی است که بر باد دادید و تیم رسانه ای شما آن را عزت نامید و اما مردم کهگیلویه عزت را چه زیبا برای شما تعریف کردند.

آری مردم عزت را نه در شخصی کاری بلکه در خدمات و حوزه عمومی می بینند عزت در مارون خروشان بود که به غارت دادید در فسفات چرام بود که به خاک نشاندید.

و در پایان مردم عزت را در خدمات سردار هاشمی دیدن که هم غارت مارون را برگرداند و هم فسفات چرام را استارت زد.