موکب امام حسین (ع) شهرداری یاسوج آغاز به کار کرد
موکب امام حسین (ع) شهرداری یاسوج آغاز به کار کرد

یاسوج- موکب امام حسین (ع) شهرداری یاسوج در میدان امام حسین شهر یاسوج آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ، شهردار یاسوج شامگاه شنبه در آیین آغاز به کار این موکب، گفت: موکب امام حسین(ع) شهر یاسوج همه روزه از ساعت ۴ عصر تا پاسی از شب پذیرای همشهریان، سوگواران و عاشقان […]

یاسوج- موکب امام حسین (ع) شهرداری یاسوج در میدان امام حسین شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ، شهردار یاسوج شامگاه شنبه در آیین آغاز به کار این موکب، گفت: موکب امام حسین(ع) شهر یاسوج همه روزه از ساعت ۴ عصر تا پاسی از شب پذیرای همشهریان، سوگواران و عاشقان حسینی است.

نستهن مقدم افزود: این موکب علاوه بر پوشش پذیرایی، آماده جمع آوری نذورات مردم نیز است.

مقدم با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در ماه محرم، ابراز داشت: تغییر چهره شهر یاسوج با پوشش مناطق مختلف شهری از جمله اقدامات انجام شده در ایام محرم است و فضا سازی شهری نیز محقق شده است.

شهردار یاسوج از فعالیت اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: این اتوبوس ها تا یک روز بعد از عاشورای حسینی حمل و نقل عموم مردم در مسیرهای مشخص شده را انجام می دهند.

مقدم از دیگر اقدامات انجام شده را برگزاری برنامه دعا، عزاداری و سخنرانی دانست و بیان کرد: این برنامه هر شب در گلزار شهدای یاسوج برگزار می شود.