نادر منتظریان مردی از جنس تواضع و صداقت
نادر منتظریان مردی از جنس تواضع و صداقت

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوب faryadejonoob.ir این روزها در تمامی محافل سیاسی، دانشگاهی، خانوادگی و شبکه های اجتماعی نام حاج نادر منتظریان محور گفتگوها شده است. اما حاج نادر منتظریان کیست و به راستی چرا اینقدر در بین مردم محبوبیت دارد؟ حاج نادر منتظریان معروف به ”حاج منتظریان” در آخرین ساعات روز پایانی ثبت نام حاضر […]

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوب faryadejonoob.ir
این روزها در تمامی محافل سیاسی، دانشگاهی، خانوادگی و شبکه های اجتماعی نام حاج نادر منتظریان محور گفتگوها شده است.

اما حاج نادر منتظریان کیست و به راستی چرا اینقدر در بین مردم محبوبیت دارد؟ حاج نادر منتظریان معروف به ”حاج منتظریان” در آخرین ساعات روز پایانی ثبت نام حاضر شد و نام خود را به عنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نمود.

این موضوع به قدری غیر قابل پیش بینی و ناگهانی بود که در کمتر از چند ساعت این خبر به صورت گسترده در رسانه های استانی و شبکه های اجتماعی انعکاس یافت.

حضور حاج منتظریان در رقابت های انتخاباتی با استقبال پرشور جوانان انقلابی، حامیان و دوستداران ایشان همراه شد. حاج منتظریان، از لحاظ مدیریتی شخصیتی است که که در عین قاطعیت، جدیت، جسارت، خدمت صادقانه و بی منت و به دور از خستگی را با چاشنی مهر و تواضع توامان کرده است.
مردی که در میان هر گروهی که قرار می گیرد جای خود را باز می کند دانشگاهیان، فرهنگیان، فعالان اقتصادی، صنوف، کارگران، او عشق و صداقت را سرلوحه کارش قرار داده و صادق بودن در خدمت و تلاش خالصانه را والاترین سیاست در تعامل با مردم می داند.
شاید که نه قطعا همین مهر، عشق و صداقت است که کلید گشودن قلبهای انسان هاست و او نیز همین گونه راه خود را به قلوب باز کرده است و امروز که قدم در این راه گذاشته است همه اقشار مختلف با تمام وجود آمده اند تا برای موفقیت ایشان تلاش کنند.

حاج منتطریان مردی است از جنس مهربانی های بی دریغ و بی منت و بی غرض. مردی است از جنس صبر، حتی در سخت ترین مشکلات و ناملایمات. مردی است از جنس منطق و عقل در میدان عمل و جدیت. در دفاع از حق، مردی است از جنس عزت نفس.

حاج منتظریان در مقابل عامه ی مردم مردی است از جنس تواضع و صداقت. هم اینک حاج منتظریان بر اساس شناخت کاملی که از شرایط کشور دارند و آگاهی کامل از قوانین مجلس و شرایط نمایندگی و با توجه به توانمندی ها و چندین دهه تجربه ی موفق در سطوح مختلف مدیریتی قدم در این راه گذاشته اند و نه به لحاظ مادی و نه به لحاظ کسب مقام نیازی به نمایندگی مجلس نداشته و ندارند و صرفا به جهت احساس تکلیف و خدمتگزاری به مردم شریف پا به این عرصه گذاشته اند.

ایشان شخصیتی کاریزما و دارای اندیشه و تفکری توسعه یافته اند. هم اکنون نظر اکثر سیاست مداران کارکشته و نظریه پردازان استانی بر این است که حاج نادر منتظریان بدون هیاهو آمده و با توجه به شخصیت کاریزماتیک و روابط قدرتمند با پایتخت نشینان و توانمندی های بالای مدیریتی نظر اکثریت مردم بویراحمد و دنا را نسبت به خود جلب خواهد کرد و برنده نهایی انتخابات بویراحمد و دنا خواهد بود.

نویسنده: سعادت آزادمکان