نامه ای به استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخصوص مشکلات آب آشامیدنی شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران
نامه ای به استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخصوص مشکلات آب آشامیدنی شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران
جناب دکتر کلانتری شبکه اب و لوله کشی شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران مشکل دارد،توزیع ناعادلانه اب یکی دیگر از مشکلات می باشد .نبود مخزن ذخیره باعث می شود ، خیابان های آخر حتی یک قطره اب نداشته باشند و مجبور می شود اب تانکر خریداری کنند

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،یکی ازمخاطبین  یادداشتی  در خصوص مشکلات آب آشامیدنی شهرک صنعتی چهار بیشه در شهرستان گچساران  در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می گردد

بنام خدا
جناب آقای  دکتر حسین کلانتری
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراما به استحضار حضرتعالی می رساند شهرک صنعتی چهار بیشه یکی از شهرک های صنعتی استان که در شهرستان گچساران واقع شده است و یکی از شهرک های بزرگ استان می باشد،این شهرک صنعتی مجموعه ای از مشکلات را با خود یدک می کشد مهترین آن مشکل اب اشامیدنی و یا کارگاهی می باشد .

مشکل اب شهرک صنعتی چهاربیشه مستمر و ادامه داشته مخصوصا در فصول گرم سال خیلی بیشتر می شود . متاسفانه مشکل اب حل شدنی نیست .یک حلقه چاه بیشتر ندارد ظرفیت جواب این همه کارگاه صنعتی را ندارد،یا با فشار اب مواجع است،یا پمپ سوخته یا نیم سوز می باشد،یا قطعی برق ویا ترکیدگی لوله و مشکلات دیگر .

جناب دکتر کلانتری
شبکه اب و لوله کشی شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران مشکل دارد،توزیع ناعادلانه اب یکی دیگر از مشکلات می باشد .نبود مخزن ذخیره باعث می شود ، خیابان های آخر حتی یک قطره اب نداشته باشند و مجبور می شود اب تانکر خریداری کنند.

آقای استاندار

باتوجه به اینکه آقاو رهبر ما ، نام سال را مزین کرد به مانع زدایی ،پشتیبانی ،تولید ،از شما عاجزانه تقاظ داریم به داد صنعت گران شهرک صنعتی چهاربیشه برسید ،که تمام سرمایه ،وعمر خودرا دراین شهرک سرمایه گذاری کردن تا بتوانند نانی بر سر سفره خود و چند نفر کارگر ببرند .