نامه تشکل سیاسی سروهای آزاد به سیدقدرت حسینی
نامه تشکل سیاسی سروهای آزاد به سیدقدرت حسینی

برادر بزرگوار جناب سید قدرت الله حسینی سلام علیکم (اَیسَرُ حَقٍّ مِنْها اَنْ تُحِبَّ لَهُ ما تُحِبُّ لِنَفْسِک وَ تَکرَهُ لَهُ ما تَکرَهُ لِنَفْسِک کـمترین میزان حقوق برادرت بر تو آن است که آنچه را برای خودت دوست می داری برای او نیز دوست بداری و آنچه را برای خودت نمی پسندی، برای او نپسندی.) […]

برادر بزرگوار جناب سید قدرت الله حسینی
سلام علیکم

(اَیسَرُ حَقٍّ مِنْها اَنْ تُحِبَّ لَهُ ما تُحِبُّ لِنَفْسِک وَ تَکرَهُ لَهُ ما تَکرَهُ لِنَفْسِک
کـمترین میزان حقوق برادرت بر تو آن است که آنچه را برای خودت دوست می داری برای او نیز دوست بداری و آنچه را برای خودت نمی پسندی، برای او نپسندی.)

بی مقدمه و بدون تعارف …
طی روزهای اخیر گزارشات مختلفی از اینکه شما و همراهانتان به منازل مردمی که بعضا به دیگر رقبا قول داده‌اند مراجعه می‌کنید و آنان را به روشهای خاص خودتان دعوت به همراهی و انصراف از همراهی با دیگران می‌کنید.
اینکه یک کاندیدا یا لیدرهای ایشان که همگی انسان های خوشنام و متشرعی هستند چگونه حاضر می‌شوند افراد را به شکستن قول و عهدشان ترغیب می‌کنند جای سوال دارد.
ولی در مواردی شنیده شده است در حضور شما یا با اطلاع شما به افرادی که می‌گویند به مهندس زینل زاده قول داده‌ایم گفته اند ما و مهندس زینل زاده تفاوتی نداریم و یکی هستیم.
ابتدائا عرض کنیم هیچ کدام از کاندیداهای حاضر در صحنه یکی نیستند چرا که اگر یکی بودند که رقیب نمی‌شدند.
دوم اینکه اگر بر فرض محال یکی هستید این همه تقلا برای کشیدن آرا ایشان به سمت خودتان چه سودی دارد؟
سروهای آزاد در این نامه سرگشاده نه از باب گلایه می‌نویسد نه از باب تخریب، بلکه در نظر دارد برای بار آخر به همه هواداران مهندس زینل زاده در باشت و گچساران و همه رقبای بزرگوار اعلام کند مهندس زینل‌زاده تا آخر در انتخابات می‌ماند چون هدفشان نه کسب قدرت و ثروت و نه کسب شهرت است و هیچ کیسه‌ای نه خودشان نه اطرافیانشان برای انتخابات اندوخته‌اند‌.
ایشان و همه ما اعتقاد داریم رقابت برای خدمت این همه هیاهو و جنجال ندارد و این همه دعوا و جنگ لفظی و تیر و تفنگ نشان دادن هدفی جز کسب قدرت ندارد.
اگر ایشان برای کسب این منافع دنیوی وارد صحنه شده بودند همچون شما و دیگر رقیبانتان در جنگ‌های بی ثمر و خطرناک لفظی شرکت می‌کردند.
نه ایشان و نه تشکل سروهای آزاد و نه نخبگان و ریش سفیدان برنامه ای برای کناره گیری از انتخابات ندارند ولی اگر هر کدام از عزیزانی که خودشان را به این گفتمان جدید نزدیک می‌دانند بخواهند برای مردم و به نفع ایشان کنار بروند استقبال می‌کنند و دستشان را می‌فشارند.
امیدوارم بی اخلاقی های اخیر از جمله متشنج کردن فضای سیاسی و تحریک مردم به دور زدن همدیگر و ایجاد اختلاف بین مردم پایان پذیرد و مردم بتوانند برنامه های واقعی و کاربردی کاندیداها را شنیده و بر اساس آن تصمیم بگیرند .
ما وارد هیچ جنگی که سودی برای مردم ندارد نمی‌شویم اما هیچ تیر و ترکشی را هم بی‌ جواب نمی‌گذاریم و مردم را صادقانه در جریان همه مسائل قرار خواهیم داد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. امیدواریم این پایان ماجرا باشد و این مسائل تمام شود در غیر اینصورت آنچه صلاح مردم است را در پیش می‌گیریم و همه مسائل را مصداقی با مردم در جریان خواهیم گذاشت.

گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند
نگاهدار سر رشته تا نگهدارد
دیماه نود هشت سروهای آزاد