نامه فرزند شهید خالقی به مسعود ظفری /به دنبال چه هستی؟ میخواهی معاون عمرانی استاندار شوی ؟یا کسر حقوق کارگران!!
نامه فرزند شهید خالقی به مسعود ظفری /به دنبال چه هستی؟ میخواهی معاون عمرانی استاندار شوی ؟یا کسر حقوق کارگران!!
جناب آقای شهردار ایا شما شهرداری را با فلافلی سر کوچه تان یا بقالی محله یا قصابی بازارچه اشتباه گرفتید یا اینکه شهرداری محل کسب است و ما نمیدانیم؟؟؟ اخر کجای دنیا دیده ای که درختان شهری را بیخ تا بیخ گردن بزنند تا مکانی آنهم شهرداری پیدا باشد؟ مگر شهرداری با تابلو شناخته میشود؟

به گزارش پایگاه خبری  فریادجنوب ،احد خالقی فرزند شهید خالقی یادداشتی خطاب به به مسعود ظفری شهردار گچساران با عنوان به دنبال چه هستی؟ میخواهی معاون عمرانی استاندار شوی ؟یا کسر حقوق کارگران در اختیار این پایگاه خبری قرارداده که عینا منتشر می شود،لذا این پایگاه خبری قسمتی یا تمام آن را رد وتایید نمی کند ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آنرا نقد کنند

سخنی با مسعود ظفری
شهردار محترم دوگنبدان
باسلام

احتراما ، چند جمله ای بدور از رسومات اداری بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ شهرداری شهرمان کوتاه اشاره میکنم ، امید که آستانه صبرتان همانند آراستن موی و شیک پوشیتان باشد.
جناب آقای ظفری نمیدانم شما کجا زندگی میکنید یا از که الگو میگیرید و یا بهتر بگویم از چه کسانی مشاوره می طلبید. اما خوب میدانم شهردار شهرمان هستی.
نمیدانم به چه فکر میکنی ،
شهردار شدن برای ۴سال آینده؟
شاید معاونت عمرانی استانداری؟
شاید هم مدیریت یک اداره اجرایی؟
شاید هم فکر میکنید باز چگونه از حقوق کارگر کسر کنی.
شاید هم چطور ۴۰نفر دیگر را استخدام کنی
یا شاید هم چگونه خودت استخدام شهرداری شوی؟؟؟
هر چه باشد شما با اولین ورودت به فضای اداری شهر، مرد مرموز سیاست بازی گچساران نام گرفتی و بالا و پایین اصولگرا و اصلاحات را بهم دوختی و هیچ کس حتی نتوانست سری بلند کند. تو شرق و غرب شهر رابهم ریختی وشمال وجنوب را به بازی گرفتی و همگان انگشت بدهان ،که این همان ظفری بود یاروی دیگر ش؟
بگذریم ، سخن بسیار و مجال تنگ.
حرف را بیراهه نکنم. سوال این است:
جناب آقای شهردار
ایا شما شهرداری را با فلافلی سر کوچه تان یا بقالی محله یا قصابی بازارچه اشتباه گرفتید یا اینکه شهرداری محل کسب است و ما نمیدانیم؟؟؟
اخر کجای دنیا دیده ای که درختان شهری را بیخ تا بیخ گردن بزنند تا مکانی آنهم شهرداری پیدا باشد؟ مگر شهرداری با تابلو شناخته میشود؟
آقای ظفری این مسیری که در پیش گرفتید ببسیار خطرناک است. شما با عملکردتان شهرداری را به ظهور برسانید نه با قطع کردن درختان یا استبداد اندیشه ها و ظلم به کارگر.
آیااین عمل نابخردانه شما باعث نمی‌شود دیگران هم چنین اقدامی کنند؟
آیااین اقدام ناشیانه پیرو قوانین شهرداری یا دستورات امور شهری بوده؟
جناب آقای ظفری بدان اسب تو همیشه بر گرده افکار شهروندان حکومت نمیکند و تنها نامی از تو باقی خواهد ماند که اگر نیک اندیش نباشی بسیار زودتر از انچه فکر کنی از حافظه مردم پاک خواهید شد. بدان فردا می‌رسد و حسرت امروزها را خواهی خورد و آنگاه اب رفته بجوی بازمی‌گردد.
این نوع نگاهتان از بالا به شهروندان و پرسنل خدوم و بی یاور شهرداری ، عاقبتی سخت در پیش دارد که هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت.
در پایان از خداوند عاجزانه تقاضا دارم همه ما را در مسیری قرار بدهد تا دچار خود بزرگ بینی نشویم.
والسلام
برادر کوچک شما
سید احد خالقی
۱۳۹۹/۸/۲۲