نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی با حجت الاسلام موحد
نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی با حجت الاسلام موحد

جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان کهگیلویه با حجت‌الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

بر پایه این گزارش، حجت‌الاسلام موحد در این جلسه با بیان اینکه ورزش همگام با دیپلماسی در دنیا سخن دارد ،اظهار داشت: گفتمان ورزش در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم اگر از دیپلماسی برتر نباشد از آن کمتر نیست.

موحد با اشاره به این‌که سلامت و پویایی جامعه از ورزش نشأت می گیرد، گفت:هیچ جریانی به‌اندازه‌ی ورزش نتوانسته‌است جامعه‌های مختلف را به خودش جلب کند.

وی با بیان اینکه ورزش با این شرایط حائز اهمیت است، بیان داشت: وظیفه مسئولان است که با تمام توان به آن توجه کنند و در راستای ارتقای ورزش در جای‌جای کشور گام بردارند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در حوزه استحفاظی ما ورزشکاران ما هم به‌خوبی درخشیدند و با تمام قدرت در بخش‌های برادران و خواهران افتخار کسب کردند.

حجت‌الاسلام موحد با بیان این‌که هر گامی که در این مسیر برای جامعه ورزش برداریم یک تکلیف است، گفت: من هم به‌عنوان عضو کوچکی از این مجموعه، این تکلیف بر من وارد است که همکاری و همیاری داشته باشم.

موحد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در مقام تقابل با همدیگر نیستیم و نخواهیم بود، گفت :ما در یک مجموعه‌ای بنام کهگیلویه بزرگ هستیم که هر کس در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و برای این‌که این مجموعه نتیجه بدهد باید دست‌به‌دست هم بدهیم و فکرهایمان را از گرایش‌ها خالی کنیم.

در این جلسه بهروز جهانبخش سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان از زحمات و پیگیری‌های حجت‌الاسلام موحد در بحث اعتبارات پروژه‌های نفت تشکر کرد و گفت تنها پروژه‌هایی که در سطح استان فعال هستند همین پروژه‌های نفت هستند.

جهانبخش ابراز داشت: این پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در مدت‌زمان کمی که در این مسند حضور داشتم، پرداختی‌ها به هیئت‌های استان نسبت‌به موارد قبل تفاوت فاحش داشته‌است، ابراز داشت: اگر هیئت های شهرستانی پولی دریافت نکرده‌است باید از هیأت استان سهمیه خود را مطالبه کند.

جهانبخش با اشاره به کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان‌های چهارگانه گفت :از طرف نماینده مردم و اداره کل ورزش مکاتباتی صورت‌گرفته است که متأسفانه تا به امروز بدون نتیجه مانده‌است.

وی در رابطه با مشکلات کشتی شهرستان ابراز داشت: در سفر اخیری که با رئیس هیئت کشتی استان به شهرستان کهگیلویه داشتیم یک سالن اختصاصی بزرگ جهت خانه کشتی مصوب گردید و در آینده‌ای نزدیک به این هیئت کمک مالی خوبی هم خواهد شد.

در این جلسه رضا نیکویی زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیأت های ورزشی مشکلات و موارد خاص را با حجت‌الاسلام موحد بیان کرده‌اند که می‌توان به نبود خوابگاه ورزشی در شهرستان ،خودرو جهت ایاب‌وذهاب، تجهیزات ورزشی ،نیروی انسانی، وسایل سرمایشی و گرمایشی در سالن‌های ورزشی، نبود اعتبارات لازم جهت برگزاری مسابقات و اعزام، احداث سالن ورزشی در مرکز شهرستان با توجه نبود مکان ورزشی برای بیشتر هیئت‌های ورزشی و مهمتر از همه بهسازی و نوسازی تنها استخر شنای دهدشت از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه عنوان شد.

در پایان این جلسه حاج آقا موحد ضمن تماس با دکتر شکوه فرمعاون وزیر درامور حقوقی و امور مجلس قول بازدید دکتر سجادی فر وزیر ورزش و جوانان از استان کهگیلویه و بویراحمد طی چند هفته آینده را گرفتند.