به گزارش فریاد جنوب/طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/نشست شورای شهر دهدشت عصر امروز با دستور کار بررسی مشکلات ایستگاه آتش‌نشانی برگزار شد. زین‌الدین بالوایه رئیس شورا در ابتدای نشست خواستار بحث و تبادل نظر اعضا پیرامون مشکلات و نیازهای آتش‌نشانی شد. در این نشست که شهردار و نمایندگانی از آتش‌نشانان هم حضور داشتند آنچه بیش از موضوع اصلی […]

به گزارش فریاد جنوب/طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/نشست شورای شهر دهدشت عصر امروز با دستور کار بررسی مشکلات ایستگاه آتش‌نشانی برگزار شد.

زین‌الدین بالوایه رئیس شورا در ابتدای نشست خواستار بحث و تبادل نظر اعضا پیرامون مشکلات و نیازهای آتش‌نشانی شد.

در این نشست که شهردار و نمایندگانی از آتش‌نشانان هم حضور داشتند آنچه بیش از موضوع اصلی تحت شعاع قرار گرفت نحوه محاسبه حقوق و مزایای پرسنل آتش‌نشانی بود، موضوعی که به نظر می‌رسد مبنای قانونی و محاسبه آن هنوز برای آنها مبهم است؛همین باعث شد سید شهاب‌الدین تقوی عضو شورا از به صحن کشیدن این بحث انتقاد کند.

انتقاد از عدم انسجام و وحدت نیروهای آتش‌نشان از دیگر مباحثی بود که در صحبت‌های شهردار و اعضای شورا موج می‌زد؛ تا جایی که اسفندیار برخه شهردار دهدشت اشکالات اساسی ایستگاه‌ آتش‌نشانی را نه در کمبودها بلکه در تفکر پرسنل دانست و خطاب به آنها گفت: با همدیگر تعامل ندارید حتی اگر همه تجهیزات مورد نیاز تأمین شود تا وقتی تعامل و همبستگی ندارید اوضاع به همین منوال پیش خوهد رفت.

برخه، افزود: از آتش‌نشانان در توجه به نظم و انضباط اداری گلایه دارم اما می‌توان گفت در زمان رسیدن به صحنه حادثه به موقع عمل می‌کنند.

شهردار دهدشت از تغییر در احکام پرسنل آتش نشان و نیروهای شاغل در شهرداری در سال 97 خبر داد.

وی، با بیان اینکه نیروهای مازاد بدنه سیستم شهرداری را معیوب نموده است، تعداد نیروهای کاری شهرداری دهدشت را با همه نیروهای استانداری برابر دانست.

برخه، گفت: نیروهایی در ادوار گذشته جذب کردند و مشکلات عدیده‌ای برای شهرداری ایجاد شده که تا سال‌ها جبران نخواهد شد.