نشست عضو شورای شهر مادوان با رئیس صندوق کارافرینی  جهت اجرای طرح مشاغل خانگی زنان
نشست عضو شورای شهر مادوان با رئیس صندوق کارافرینی  جهت اجرای طرح مشاغل خانگی زنان
سرکار خانم فریده دید بان عضو شورای شهر مادوان در نشستی مشترک با رئیس و اعضای صندق کارافرینی استان خواستار اجرای طرح کارافرینی مشاغل خانگی زنان شهر مادوان شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:

در این نشست که با حضور حاجی پور مدید صندق کارآفرینی و  سرکار خانم گرجی پور رئیس بسیج بانوان سپاه فتح استان بررگزار شد ابتدا سرکار خانم دیدبان عضو شاخص شورای شهر مادوان  با ارائه گزارشی از وضعیت نامناسب اشتغال در شهر مادوان خواستار کمک و مساعت ویژه جهت حل مشکل این شهر و الخصوص پیگیری برای  اجرای طرح کارافرینی مشاغل خانگی زنان شهر مادوان شد.

در این جلسه حاجی پور مدیرصندوق کارافرینی استان ضمن تشکر از دغدغه خانم دیدبان عضو شورای شهر مادوان گزارشی از خدمات و برنامه های صندوق در اجرای سیاست های اقتصادی  مقاومتی و ایجاد اشتغال درشهرها و روستا ها و مناطق محروم استان ارائه داد .و افزود ان شا الله  صندوق این امادگی را دارد و جهت حمایت از طرح های کارافرینی مشاغل خانگی در شهر مادوان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد .و با تمام توان از طرح های مشاغل خانگی شهر مادوان حمایت میشود و تهسیلات در اختیار انها قرار خواهیم داد .

لازم به ذکر است مادوان شهری در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه وبویراحمد ایران است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۸٬۰۷۸ نفر (در ۴٬۲۱۹ خانوار) بوده‌است.