نصب المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
نصب المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

فریاد جنوب رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران گفت: المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد امیرسرلشکرابراهیم امید بخش و المان هواپیمای جنگنده اف ۵   وارد گچساران شد و از امروز نصب آنها آغاز می شود. “سیروس باوی” در گفت و گو با خبرنگارفریادجنوب،  افزود: شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده […]

فریاد جنوب

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران گفت: المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد امیرسرلشکرابراهیم امید بخش و المان هواپیمای جنگنده اف ۵   وارد گچساران شد و از امروز نصب آنها آغاز می شود.

“سیروس باوی” در گفت و گو با خبرنگارفریادجنوب،  افزود: شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد امیرسرلشکرابراهیم امید بخش و المان هواپیمای جنگنده اف ۵ وارد گچساران شد و از امروز نصب آنها آغاز می شود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران تصریح کرد: المان تنها شهید خلبان کهگیلویه و بویراحمد امیرسرلشکرابراهیم امید بخش والمان هواپیمای جنگنده اف ۵ درفلکه فرودگاه نصب خواهد شد.

باوی عنوان کرد: برای ساخت المان خلبان شهید و هواپیمای جنگنده و زیر ساختهای لازم و هزینه های جانبی آن دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: از این میزان یک میلیارد و 800 میلیون ریال جهت ساخت المان خلبان شهید و المان هواپیمای جنگنده بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران خاطر نشان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات فرهنگی شهرداری تخصیص داده شده است.

باوی بیان کرد: وزن المان هواپیمای جنگنده ۱۰ تن و طول آن ۲۰ متر و طول المان شهید نیز ۳ متر است.

وی افزود: امیر سر لشکر ابراهیم امید بخش تنها خلبان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد است که در گچساران متولد شده و در این شهرستان زندگی می کرد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران ادامه داد: در این شهرستان ۱۶۰۰ جانباز ۵ تا ۷۰ درصد، ۱۰۰ نفر آزاده و ۲۶۰ فرزند شهید وجود دارد.