نظارت بر دوخت لباس فرم مدارس کهگیلویه/نرخ دوخت فردا اعلام می‌شود
نظارت بر دوخت لباس فرم مدارس کهگیلویه/نرخ دوخت فردا اعلام می‌شود

به گزارش فریاد جنوب،فرماندار کهگیلویه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با دستور کار «لباس فرم دانش‌آموزان و طرح نهضت سوادآموزی»برگزار شده بود،خواستار نظارت بر اجرای طرح دوخت لباس فرم مدارس شد. علی پوزش، تصریح کرد: خانواده‌ها در آستانه مهر ماه دغدغه تهیه لباس دانش‌آموزان خود را دارند بنابراین طوری بر کار […]

به گزارش فریاد جنوب،فرماندار کهگیلویه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با دستور کار «لباس فرم دانش‌آموزان و طرح نهضت سوادآموزی»برگزار شده بود،خواستار نظارت بر اجرای طرح دوخت لباس فرم مدارس شد.

علی پوزش، تصریح کرد: خانواده‌ها در آستانه مهر ماه دغدغه تهیه لباس دانش‌آموزان خود را دارند بنابراین طوری بر کار خیاطان نظارت شود که نگرانی والدین دانش‌آموزان به حداقل ممکن برسد.

پوزش، گفت: در این زمینه لازم است نشست مشترک دستگاه‌های نظارتی صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان برگزار شود.

وی، با اشاره به در پیش بودن اوقات فراغت بر ضرورت بهینه‌سازی و پر کردن این تعطیلات تأکید کرد و افزود: خانواده‌ها از روی آوردن فرزندان به آسیب‌‌های اجتماعی نگرانی دارند.

همچنین سید لطف‌الله فروزان تصریح کرد: نشست‌های گوناگونی در خصوص ساماندهی لباس فرم دانش‌اموزان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه، افزود: رنگ و مدل لباس در نظر گرفته شده مورد موافقت انجمن اولیائ و مربیان قرار گرفته و ساماندهی لباس از طریق مدیران مدارس با معرفی خیاط صورت خواهد گرفت.

فروزان، با بیان اینکه نرخ دوخت فردا تعیین می‌شود،از نظارت تعزیرات،صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: تاکنون 16 خیاط برای دوخت لباس فرم اعلام آمادگی کردند.