نظارت مستمر بر وضعیت بهداشتی آب شرب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/انجام مداوم  5 آزمون در آزمایشگاه مرکزی آبفا
نظارت مستمر بر وضعیت بهداشتی آب شرب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/انجام مداوم  5 آزمون در آزمایشگاه مرکزی آبفا

  به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط  عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد فرهاد صداقت صبح امروز دربازدید از  آزمایشگاه امور آب و فاضلاب شهری دهدشت اظهار کرد: آب شرب  شهرهای استان به صورت مداوم و از طریق دستگاه های پیشرفته  در آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب و  […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط  عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد فرهاد صداقت صبح امروز دربازدید از  آزمایشگاه امور آب و فاضلاب شهری دهدشت اظهار کرد: آب شرب  شهرهای استان به صورت مداوم و از طریق دستگاه های پیشرفته  در آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب و  آزمایشگاه های مستقر  شهرهای دهدشت و دوگنبدان در حال انجام است.

مدیر کنترل  کیفیت و بهداشت آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد افزود: این آزمون ها شامل  میکروبیولوژی، شیمی، فلزات سنگین، سموم  و بیولوژی می باشد.

صداقت یادآور شد: نمونه های مختلف از  مخازن و شبکه توزیع آب بر اساس برنامه زمان بندی منظم   به آزمایشگاه مرکزی آبفا و آزمایشگاه های شهرهای دهدشت و  دوگنبدان فرستاده  می شود.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف واحد کنترل کیفیت، نمونه برداری از شبکه فاضلاب و تصفیه خانه های فاضلاب می‌باشد که این کار نیز به صورت مداوم در حال انجام است