نظر فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص گزینه پیشنهادی استانداری استان/کنایه عجیب به کسانی که مخالفین خودرا به جهنم ارجاع می دهند
نظر فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص گزینه پیشنهادی استانداری استان/کنایه عجیب به کسانی که مخالفین خودرا به جهنم ارجاع می دهند
فریادجنوب :سید حشمت الله احمدزاده را فردی توانمند، مجرب ،کلان نگر وباشم بالای مدیریتی دانست  وگفت: ظاهرا دکتر احمدزاده مورد حمایت قریب به اتفاق جریان‌های سیاسی است و از اتفاق و انسجام مقبولی نیز برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب با شروع به کار دولت سیزدهم ، تغییر و تحول در راس مدیریت استان ها امری طبیعی است ،لذا سیاسیون اصولگرای استان بر این باورند در انتخابات ریاست جمهوری همراه وهمگام دکتر رئیسی بودندوباید حداقل سهم خود که همان مدیریت استان  را از دولت سیزدهم بگیرند،لذا بااستفاده ازظرفیت ها ولابی گری  های خود ، افرادی را جهت سکانداری استان معرفی نمودند،اماظاهرا قرعه فال به نام کسی افتاده که پختگی وتوانمندی وی زبانزد هم استانی ها است.

پایگاه خبری فریادجنوب طی گفتگویی با سیدکرامت فدائی فعال سیاسی استان در خصوص آقای دکتر سید حشمت الله احمد زاده گزینه پیشنهادی جهت سکانداری استان کهگیلویه وبویراحمد انجام داد که ماحصل این گفتگوی صمیمی به شرح است.
سید کرامت فدایی ، سید حشمت الله احمدزاده را فردی توانمند، مجرب ،کلان نگر وباشم بالای مدیریتی دانست  وگفت: ظاهرا دکتر احمدزاده مورد حمایت قریب به اتفاق جریان‌های سیاسی است و از اتفاق و انسجام مقبولی نیز برخوردار است.
فرماندار اسبق شهرستان بویراحمد افزود؛ شاید در این اثنی معدود افرادی که خود  مدعی این مسئولیت هستند ، همراه نباشند ولی همین بزرگواران نیز مخالف گزینه پیشنهادی  نیستند چرا که اتفاق صددرصدی در یک جریان سیاسی و اجرایی ناممکن است واین هنر یک مدیراست که بتوانند این اختلاف ها را به حداقل برساند .
سید کرامت فدایی گفت: با بررسی های به عمل آمده از افراد صاحب نظر جریانات سیاسی ، گزینه پیشنهادی استانداری از مقبولیت خاصی برخوردار است
این فعال سیاسی گفت :ان شاءلله هر فردی که استاندار کهکیلویه بویر احمد شود، بتواند با درایت و همت خود واستفاده ازظرفیت نخبگان استان فارغ از جریانات سیاسی یک هماهنگی و همسویی جهت توسعه همه جانبه استان ایجاد نماید، چراکه شرایط سیاسی اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی استان ظرفیت باند بازی، گروکشی و منطقه گرایی ندارد.
سید کرامت فدایی در پایان خطاب به کسانی که مخالفین خود را به جهنم ارجاع می‌دهند ،گفت؛ نگران جهنم نباشید چرا که جهنم قبل از تهدید شما توسط مارتین لوتر خریداری شده است.

بر اساس همین گزارش ماجرای بهشت وجهنم ومارتین لوتر بدین شرح است که :در قرون وسطا کشیشان بهشت را به مردم می‌فروختند و مردم نادان هم با پرداخت هر مقدار پول قسمتی از بهشت را از آن خود می‌کردند.

فردی که از این جهل مردم رنج می‌برد به کلیسا رفت و به کشیش مسئول فروش بهشت گفت:قیمت جهنم چقدره؟کشیش تعجب کرد و گفت: جهنم؟!مرد گفت: بله جهنم. کشیش بدون هیچ فکری گفت: ۳ سکه. مرد سراسیمه مبلغ را پرداخت کرد و گفت: لطفا سند جهنم را هم بدهید.کشیش روی کاغذ پاره ای نوشت: سند جهنم. مرد سند را گرفت و از کلیسا خارج شد.

به میدان شهر رفت و فریاد زد: من تمام جهنم رو خریدم این هم سند آن است. دیگر لازم نیست بهشت را بخرید چون من هیچ کس را داخل جهنم راه نمی‌دهم…!

اسم ان مرد، مارتین لوتر بود. کشیش متجدِد و یک تجدیدنظرطلب مذهبی بود. او یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌ها در تاریخ آیین مسیحیت و از پیشوایان نهضت اصلاحات پروتستانی به شمار می‌رود.وی بسیاری از تشریفات کلیسای کاتولیک را زائد اعلام داشت و با اصلاحات خود پیروان فراوان یافت