نفت گچساران خادم گلزار شهدا
نفت گچساران خادم گلزار شهدا
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ایثار و رشادت های دیروز دوستان شهیدمان تا ابد ماندگارخواهدبود، اظهار داشت، خدمت به خانواده شهدای والامقام و بزرگوار صرفا یک تکلیف اداری نیست، بلکه التزام عملی و اعتقاد قلبی مجموعه مدیران صنعت نفت است.

ابوالحسن غلامی ضمن تشکر از همه کسانیکه در نصب اولیه سیستم های خنک کننده گلزار شهدای گچساران نقش داشته اند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی کولرهای مذکور از همان روزهای اول با حمایت های داوطلبانه و پیگیری های جدی مدیرعامل محترم شرکت، جناب آقای کاهکش، کارگروهی در این خصوص تشکیل دادیم تا کارشناسان اداره تهویه خدمات مهندسی در راستای مسوولیت های اجتماعی برای راه اندازی این خنک کننده ها مساعدت نمایند.
وی ادامه داد:طبق گزارش کارشناسان امر در گلزار شهدا تعداد ۲۲ کولر ۴۸ هزار و ۶۰ هزار سه فاز وجود داشت که متاسفانه تعداد ۹ دستگاه خنک کننده مورد سرقت قرار گرفته و لوله مسی و کابل نیز نداشته اند و تعدادی از کولرها نیز نصب نشده و تابلو برقی نیز وجود نداشت.
غلامی افزود: با توجه به حجم بالا و گستردگی کار در صنعت نفت، مقارن با فصل گرما به جز نفرات نفت از پیمانکاران محترم نفت نیز برای این کار استفاده کردیم و امروز ۶ دستگاه کولر آماده راه اندازی است.
مدیر خدمات نفت اظهار داشت: تهیه لوله مسی رفت و برگشت، عایق لوله، انواع کابل فرمان و برق، گاز برودتی R22 ,R410 وR141 ، برآورد پایه فلزی، سایبان به تعداد کولرها و نصب تابلو برق از جمله کارهایی است که صورت گرفته و کار به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا تمامی کولرها وارد مدار شوند

  • نویسنده : ندا نعمتی