نماینده اموربانوان اداره راه ،مسکن وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد درپیامی عید سعید غدیرخم را تبریک گفت
نماینده اموربانوان اداره راه ،مسکن وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد درپیامی عید سعید غدیرخم را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،نماینده اموربانوان اداره کل راه ،مسکن وشهرسازی در پیامی عید سعید غدیرخم را تبریک گفت وی  دربخش ازاین پیام ، عید سعید غدیر خم را نشانه وفای به عهد و ولایت پذیری برشمرد و این عید فرخنده را بر همه مسلمین جهان و به ویژه اهل تشیع و سادات تبریک […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،نماینده اموربانوان اداره کل راه ،مسکن وشهرسازی در پیامی عید سعید غدیرخم را تبریک گفت وی  دربخش ازاین پیام ، عید سعید غدیر خم را نشانه وفای به عهد و ولایت پذیری برشمرد و این عید فرخنده را بر همه مسلمین جهان و به ویژه اهل تشیع و سادات تبریک گفت.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

در این پیام آمده است:

«طنین جاودانه «من کنت مولاه، فهذا علی مولاه»ی دردانه عالم خلقت، پیامبر اکرم (ص) هنوز در گوش ها نجوا می کند. آن گاه که رسول اکرم برای «اکمال دین» دست یار و یاور همیشگی خود را گرفت و بالا برد تا حجه‌الوداع رسول الله، رنگ حجه الکمال و حجه التمام به خود گیرد.

«غدیر» عصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است. «غدیر» عبارت بلند تداوم دین در قامت سفید علوی است. «غدیر» طنین خوش‌آهنگ ادامه راه انبیاء و برکت بشریت در محور مدنیت دینی است. «غدیر» ثمره نبوت و میوه رسالت است. «غدیر» تحقق آرزوی انسان تشنه عدالت در تاریخ بعد از خاتمیت پیامبران الهی است.

فرارسیدن نشانه وفای به عهد و لبیک به ولایت، عید سعید غدیرخم را بر تمامی مسلمین جهان به ویژه اهل تشیع ،سادات عزیز،کلیه ی هم استانی های عزیزخاصه بانوان سرزمینم تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را ازایزد منان خواهانم

ومن الله التوفیق

نوشین سلیمی

نماینده امور بانوان اداره کل راه ،مسکن وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد