نماینده مجلس دهم، نامزد انتخابات دوره یازدهم شد/دنبال القاب و قدرت طلبی نیستم/در کمیسیون انرژی با افزایش قیمت بنزین مخالفت کردیم
نماینده مجلس دهم، نامزد انتخابات دوره یازدهم شد/دنبال القاب و قدرت طلبی نیستم/در کمیسیون انرژی با افزایش قیمت بنزین مخالفت کردیم
نماینده کنونی کهگیلویه در ادامه گفت: یکی از ارزوهایم این است ببینم جوانان در پتروشیمی شاعل شوند و این پروژه باعث پیشرفت شهرستانم شود

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از کهگیلویه امروز صبح عدل هاشمی پور نماینده مردم این شهرستان در مجلس دهم با حضور در فرمانداری برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

هاشمی پور در جمع خبرنگاران از انگیزه ها،اقدامات و برنامه های خود گفت

هاشمی پور با اظهار به اینکه بدنبال القاب، عناوین و قدرت طلبی نیست و قصد بد اخلاقی ندارد از سیر بودن خود در مسیولیت گفت و این مورد را یکی از شاخصه های چهره سیاسی نامید.

در کجا گرایش و تخصصی پیدا می‌کنید ک من نباشم؟

وی در ادامه گفت:چیزی که مرا وادار به حضور در صحنه کرد توجه ویژه به زیر ساختها و کارهای زیربنایی و خروج کهگیلویه از بن بست است که اقدامات موثری به برکت نظام انجام شده و برای تکمیل و به بهره برداری رساندن این طرح های بزرگ نیازمند همتی مضاعف هستیم.

قصد بداخلاقی ندارم.

وی اشاره کرد: نمونه آن کاری را سه سال است کلید زدیم از حالت بلا تکلیفی خارج کردیم پتروشیمی ۲۵۰ نفر طی این مدت مشغول بکار بوده اند و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
هاشمی پور ادامه داد: زیر ساخت ها اماده است منابع مالی بطور کامل تامین شده،ساخت همه تجهیزات صنعتی شروع شده و ظرف شش ماه اینده تجهیزات وارد می شود سال‌های اینده بیش از هزار نفر مشغول بکار خواهند شد.

نماینده کنونی کهگیلویه در ادامه گفت: یکی از ارزوهایم این است ببینم جوانان در پتروشیمی شاعل شوند و این پروژه باعث پیشرفت شهرستانم شود.

وی گفت: مجوز تخصیص اب از رودخانه مارون گرفته شده و بزودی اجرایی می شود و همچنین ۴٠میلیارد تومان به جاده دسترسی به سد آبریز اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در صورت عدم راهیابی به مجلس اولین نفری هستم که پیام تبریک به منتخب بفرستم و اخلاق برایم مهم است. جامعه ای که اخلاق در برخورد نباشد جامعه نخواهد شد و با کینه، بغض، عداوت و بدبینی هیچ زمان به جایی نخواهیم رسید

هاشمی پور در اخر گفت: بعنوان نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس باید بگویم ۶ جلسه برای تعیین قیمت بنزین در کمیسیون تشکیل شد دولت مصمم بر افزایش قیمت بود ولی ما مخالفت کردیم و طرح افزایش قیمت در مجلس هم رای نیاورد و مجلس وطیفه خود را انجام داد.

  • نویسنده : میر امید
  • منبع خبر : فریاد جنوب