نماینده ویژه تولیت آستان قدس رضوی  به زیارت آستان مقدس امامزاده علی (ع)می آید+زمان ومکان
نماینده ویژه تولیت آستان قدس رضوی  به زیارت آستان مقدس امامزاده علی (ع)می آید+زمان ومکان

  به گزارش فریادجنوب ،به همت کانون فرهنگی و مردمی جواد الائمه؛چهارمین سوگواره امام جواد علیه سلام باحضور نماینده ویژه تولیت و مدیر ارتباطات فرهنگی آستان قدس رضوی و مداح کشوری محمد قربان پور برگزار می شود. کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه علیه السلام استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت […]

 



به گزارش فریادجنوب ،به همت کانون فرهنگی و مردمی جواد الائمه؛چهارمین سوگواره امام جواد علیه سلام باحضور نماینده ویژه تولیت و مدیر ارتباطات فرهنگی آستان قدس رضوی و مداح کشوری محمد قربان پور برگزار می شود.

کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه علیه السلام استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سوگواره آن امام همام را با حضور مردم شریف استان، سادات و منسوبین در روز پنجشنبه هفته جاری (دهم مرداد) راس ساعت ۵ عصر در آستان مقدس امامزاده علی سرفاریاب شهرستان چرام برگزار می نماید.
سید فرزاد نجات نیا مسئول کانون در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: هر امامزاده باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود، عنوان کرد: آستان نورانی امامزادگان جزئی از خانه‌ها، آستان‌ها و بیوتی است که طبق آیه شریفه «فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه یسبح له فیها بالغدو و الاصال» خداوند متعال ساحت مقدس این مواطن تعبد را واجب الاحترام دانسته. البته تعظیم بقاع متبرکه به این معنی است که از ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی این مراکز استفاده شود.
سید فرزاد نجات نیا اذعان کرد: حضور مستمر مردم در این اماکن به تقویت ارتباط معنوی آنان، گرایش آنها به فرهنگ بیگانه کمتر خواهد شد، و می تواند عاملی برای دفع هجوم دشمنان به شمار رفته و این فرصت را به وجود می‌آورند تا به عنوان مراکز فعال برای مقابله با هجوم فرهنگی  و جنگ نرم دشمنان تلقی شوند