هاشمی‌پور: آمدم تا فرصت‌سوزی 16 ساله را جبران کنم/راهیابی موحد به مجلس به قیمت تعطیلی پروژه‌های عمرانی تمام می‌شود/
هاشمی‌پور: آمدم تا فرصت‌سوزی 16 ساله را جبران کنم/راهیابی موحد به مجلس به قیمت تعطیلی پروژه‌های عمرانی تمام می‌شود/

به گزارش فریاد جنوب،سردار هاشمی پور در جمع ایل بزرگ طاس احمدی گفت: برای نمایندگی در کهگیلویه باید خود را مانند اسیر ببینی برای اینکه باید از هر نردبانی بالا بروی و در جهت کارهای اساسی و زیربنایی قدم برداری و به جوانان خود خدمت کنی. وی با بیان اینکه در گذشته نخواستیم و از […]

به گزارش فریاد جنوب،سردار هاشمی پور در جمع ایل بزرگ طاس احمدی گفت: برای نمایندگی در کهگیلویه باید خود را مانند اسیر ببینی برای اینکه باید از هر نردبانی بالا بروی و در جهت کارهای اساسی و زیربنایی قدم برداری و به جوانان خود خدمت کنی.

وی با بیان اینکه در گذشته نخواستیم و از فرصت ها استفاده نکردیم، افزود: ما ادعا داریم که در نظام مقدس حمهوری اسلامی توفیق خدمت رسانی پیدا کردیم پس این هیاهوها برای چیست! مگه ما چقدر دیگه می خواهیم عمر کنیم!

هاشمی پور ادامه داد: نماینده ای که عشق به تلفن و رفتن فاتحه خوانی شد این نماینده نمی تواند هیچ کار زیرساختی برای منطقه اش انجام بدهد.

وی با بیان اینکه اگر ده شعبه کمیته امداد در این منطقه تاسیس کنیم آیا مشکل ما را حل می کند، گفت: من آمدم برای انجام کارهایی که شما نتوانستید در ۱۶ سال انجام دهید! من آمدم برای انجام کارهایی که شما انجام ندادید و از فرصت ها استفاده نکردید و خودتان را درگیر کارهای دیگر کردید و فرصت سوزی کردید.

هاشمی پور ادامه داد: من همیشه از نمایندگان ادوار گذشته تشکر کردم و گفتم توانت همین بود و بیشتر از این نمی توان از شما انتظار داشت.

وی با بیان اینکه عزت کهگیلویه زمانی از بین رفت که زن‌های این دیار در حال برداشت محصولات بدست امده از اب خروشان مارون در استان خوزستان هستند، تاکید کرد: اگر چنانچه دشت کلاچو و چرام را بوسیله رود مارون نجات می دادی و سد کلات را تاسیس می کردی امروز زنان این مناطق برای چیدن محصولات کشاورزی به بهبهان برای روزی ۵۰ هزار تومان نمی رفتند، حالا می خواهی عزت را به کهگیلویه برگردانی!

سردار هاشمی پور خطاب به موحد گفت: تو به رستاد و دانش رحم نکردی تو به کریمیان رحم نکردی، تو به آمیر احمد تقوی هم رحم نکردی، دیگه به من رحم می کنی!

وی افزود: کدام مدیر را گذاشتی! بعد برای اینکه برادران مرا جذب کنی در بین ایل بزرگ تاس احمدی که هر کداشمان یک ملت هستند می گویی تمام تلاش خود را برای آقای اسدروز انجام دادم! اسدروز خودش کارآمد است نه تو کاری کردی و نه من کاری کردم، اسدروز ۲۳ سال در جزیره خارک سرما و گرما را تحمل کرد بعد برای اینکه برادرن مرا از من فراری بدهی می گویی تمام تلاشم را برای اسدروز کردم.

سردار هاشمی پور ادامه داد: تنها هنر تو در وزارت نفت این بود که پرونده خودت را اونجا بردی و بازنشسته شدی و ماهیانه بیست میلیون حقوق می گیری.

وی عنوان کرد: چه کاری کردی در این ۱۶ سال! نمی توانستی ۱۰ نفر را در وزارت نفت پرورش بدهی و مدیر کنی و حالا داری با احساسات مردم بازی می کنی! بسه دیگه! این حرف ها را شما می زنید، من خجالت می کشم.

هاشمی پور ادامه داد: مگر آموزه های دینی به ما یاد نداده که خدمت به مردم باید بدون غرور باشد، بر فرض محال اگر کاری کرده باشی که نکردی باید منت بگذاری! نکن عزیز من!

وی با بیان اینکه دور گذشته با ۱۵ هزار اختلاف به مجلس رفتم بعد رفتی شکایت کردی که تقلب شده، گفت: من در جوابت گفتم تو خود پدر تقلب بودی و حالا به من می گی! خودت می دونی که در این دو دوره چقدر دل مرا خون کرده ای! اما هنوز بروز نداده ام.

هاشمی پور با بیان اینکه من می دانم تو برای انتقام آمدی و نه برای کار کردن، افزود: من می دانم اگر آمدی مارون تعطیل می شود، پروژه سیکل ترکیبی و فسفات چرام که الان کارخانه هیدارته آن در حال نصب است را به تعطیلی می کشانی وهمچنین باند اضطراری، جاده پاتاوه به دهدشت، آبرسانی به چهار شهر و حومه غربی تعطیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه لنده در ۱۶ سالی که بودی با کمترین قیمت می توانست به خوزستان، دهدشت و الگن دسترسی پیدا کند حتی یک قدم برای آنها برنداشتی و آنها را در یک زندان نگه داشتی، گفت: اما الان جاده لنده به تشان در حال اجراست و می دانم اگر بیایی این را هم تعطیل می کنی.

هاشمی پور با بیان اینکه خط اصلی گاز به دیشموک و قلعه رئیسی تمام شده اما می ترسم با آمدنت گازکشی به روستاهای مسیر به تعطیلی کشیده شود، گفت: آمدم کارهایی را که تو در ۱۶ سال نمایندگی خود نکردی انجام دهم و مجبورم تا زمانی که کارهای بزرگم ثمر بدهد، بمانم و اگر بیست سال پیش این کارها را انجام داده بودی دلیل نداشت بیایم.

وی تاکید کرد: کسی که دستپاچه شده و از این خانه به آن خانه می رود شکست آن قطعی است و دوستانش اگر می خواهند نجاتش دهند برود در رامهرمز، آبادان و بهبهان و جاهای دیگری که عکس گرفته کاندید شود.