هاشمی‌پور در جمع مردم دشمن زیاری: ادعای غیر کارشناسی درباره سد آبریز/مردم به شایعات مسموم توجه نکنند
هاشمی‌پور در جمع مردم دشمن زیاری: ادعای غیر کارشناسی درباره سد آبریز/مردم به شایعات مسموم توجه نکنند

به گزارش فریاد جنوب،سردار عدل هاشمی پور امروز در بازدید از روستاهای حوزه دشمن زیاری از ابراز محبت مردم این دیار در استقبال تشکر کرد. هاشمی پور با بیان اینکه حوزه دشمن زیاری زیرساخت های تبدیل به بخش را دارد گفت:در دوره آینده با توجه به زیرساخت های موجود به بخش ارتقا خواهد یافت. وی […]

به گزارش فریاد جنوب،سردار عدل هاشمی پور امروز در بازدید از روستاهای حوزه دشمن زیاری از ابراز محبت مردم این دیار در استقبال تشکر کرد.

هاشمی پور با بیان اینکه حوزه دشمن زیاری زیرساخت های تبدیل به بخش را دارد گفت:در دوره آینده با توجه به زیرساخت های موجود به بخش ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به حضور خود رد جمع مردم روستاهای این حوزه گفت:در این بازدید مشکلات مردم را بررسیی کردیم و بازدید صرفا برای کار سیاسی نبود.بنده عادت کردم هر کجا می روم باید طرح ها پروژه های عمرانی و نیازهای مردم را مورد توجه قرار دهم.

هاشمی پور افزود: نقشه راه من در حوزه دشمن زیاری توجه به ظرفیت های موجود است.

وی گفت: ایل بزرگ دشمن زیاری جاده شهرضا به بهبهان کریدور شمال به جنوب کشور را قدر بدانید و از همین حالا پیگیری کنید زمین های اطراف را به ارزانی نفروشید من اطلاع دارم افرادی می خواهند در کنار این محور از بیرون بیاییند سرماه گذاری کنند.

هاشمی پور از افتتاح محور پاتاوه به دهدشت تا نیمه اول سال آینده خبر داد و افزود: تأکید فرمانده کل سپاه قرار بر این شده که نیمه اول سال آینده به طور کامل افتتاح شود این جاده ترانزیتی است تنها سرمایه ما در حوزه راهها این محور است ما را به مرکز کشور و استان نزدیک می کند.

حاج عدل هاشمی پور با بیان اینکه مردم حوزه دشمن زیاری بیشترین همکاری را در اجرای این طرح بزرگ دارند، تصریح کرد: بیشترین حق را مردم این حوزه در حق این جاده دارند همکاری کردند خیرش باید به خودتان برسد.

وی با بیان اینکه پروژه دیگری در این حوزه کلید خورده و آن سد آبریز است، تأکید کرد:هر اندازه اجرای این پروژه طول بکشد تا آب را به کلاچو و چرام برساند برای این حوزه اثرگذار است.

هاشمی پور با اشاره به جوسازی علیه این پروژه و اینکه با احداث سد آبریز آبی در رودخانه مارون نمی آید این ادعا را غیر منطقی و غیر کارشناسی دانست و افزود:سمپاشی تا کجا؟ اگر واقعا مباحث فنی را متوجه می شدید و مشخصات سد را متوجه می شدید با شما مناظره می کردم.

هاشمی پور افزود:مگر آب ایستگاه ایدنک نباید از این رودخانه عبور کند چطور ممکن است رودخانه مارون خشک شود؟ مگر سد دریچه خروج برای موارد اضطراری ندارد؟ رودخانه خیرآباد که از سد کوثر است مگر خشک شد؟؟چرا این حرفها را می زنید؟ یک بار مردم را بدبخت کردید بیشتر از این مردم را بیچاره نکنید.

وی با بیان اینکه این پروژه اجرا خواهد شد گفت: زنان و دختران این دیار در دشت های بهبهان گوجه چینی کنند و بعد هم حرف از بازگشت عزت بزنید! این چه عزتی است؟

نامزد انتخابات مجلس یازدهم بیان داشت: مردم به توسعه پایدار و کارهای زیربنایی کمک کنند بیشتر از گذشته درباره کارهای نیمه تمام پیگیری می کنیم همه کارها قابل حل است بهترین نقطه ای که جا برای توسعه و گردشگری دارد همین حوزه دشمن زیاری است.

  • نویسنده : mousavi