هاشمی پور: کهگیلویه با بداخلاقی به توسعه نمی رسد/ جوانان را زیر چتر حمایتی کمیته امداد بردن هنر نیست ؛ هنر در ایجاد اشتغال پایدار است
هاشمی پور: کهگیلویه با بداخلاقی به توسعه نمی رسد/ جوانان را زیر چتر حمایتی کمیته امداد بردن هنر نیست ؛ هنر در ایجاد اشتغال پایدار است

به گزارش فریاد جنوب، عدل هاشمی پور امروز در همایش همدلی طوایف حومه غربی دهدشت با اشاره به اینکه خدمات انقلاب نسبت به گذشته رشد قابل توجهی یافته است، گفت:قبل از انقلاب ۵ سد در کشور داشتیم امروز از مرز ۱۵۰ گدشت و این از برکات نظام بود. نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: […]

به گزارش فریاد جنوب، عدل هاشمی پور امروز در همایش همدلی طوایف حومه غربی دهدشت با اشاره به اینکه خدمات انقلاب نسبت به گذشته رشد قابل توجهی یافته است، گفت:قبل از انقلاب ۵ سد در کشور داشتیم امروز از مرز ۱۵۰ گدشت و این از برکات نظام بود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: این شهرستان از نعمت آب، زمین کشاورزی، نیروی انسانی توانمند برخوردار است ما باید با کارهای بزرگ در جهت توسعه گام بردازیم تا جوانان زندگی خوبی داشته باشند.

هاشمی پور افزود: اگر ظرف ۲۰ تا 30 سال گدشته اقدامات موثری انجام‌ می گرفت الان جمعیت زیادی از زنان و مردان ما مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نبودند.

وی با بیان اینکه در گذشته اضافه کردن شاخه نهادهای حمایتی هنر بود، تصریح کرد: نهادهای کمیته امداد و بهزیستی برای حمایت از مددجویان مستمند تاسیس شده و نه جوانان.

هاشمی پور گفت: به جوانان قولهایی دادم کارهایی هم در راستای وعده ها  انجام دادم هر کدام انجام نشد عدرخواهی می کنم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس به شعارهای انتخاباتی دور قبل خود اشاره کرد و  گفت: یکی زا وعده های من آماده باش به سد کوثربود؛ امروز خط لوله آبرسانی از این سد در حال اجرا است  و آب چهار شهر حوزه انتخابیه پایدرا خواهد شد.

هاشمی پور ادامه داد: نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک در حومه عربی از دیگر اقدامات موثری است که برای اجرای آن تلاش و رایزنی داشتم. ساخت توربین این نیروگاه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی احداث سد کوهبرد را از دیگر خدمات به حومه غربی دانست و افزود: ۵۰۰ هکتار زمین دهدشت غربی از طریق این سد می شوند.سد سرپری نیز ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری است.

هاشمی پور با اشاره به مطالبه مردم درباره تونل خائیز گفت: سه مشاور از  وزارت راه آمدند بررسی و مطالعه کردند چون طول ۷ کیلومتر از لحاظ فنی مشکل ایجاد می کرد درخواست کاهش طول به سه کیلومتر دادم و در حال بررسی است.

وی بداخلاقی های انتخاباتی را مذموم دانست و با ابراز اینکه «بنازمت عدل هاشمی که اینچنین رقبا را برآشفته کردی» گفت: در میادین مین که برایم کاشتند در این حسادت ها و بغض و کینه ها بدانند که عدل هاشمی مثل کوه استوار است .با خدای خود عهد بستم تا یک روز توان کار دارم این تجربه گرانبها رادر این منطقه برای کارهای زیربنایی و اساسی بکار گیرم .اگر شزایط دولت بهتر بود مطمین باشید ۱۰ برابر فعلی کار میکردم.

هاشمی پور گفت: با رایزنی های گسترده باعث حضور وزرا مقامات و مسیولتن اجرایی کشور در دهدشت شدم تا از نزدیک مشکلات را بینند و درک کنند

وی تخصیص 349 میلیون متر مکعب از آب سد مارون برای حوزه انتخابیه را زا دیگر خدمات برشمرد و افزود: با وجود انکه می گفتند نمی شود از پشت سد آب برداشت اما   ۵ مبلیون متر مکعب از سد مارون به حومه غربی اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: با بداخلاقی توسعه پیدا نمی کنیم.

هاشمی پور همچنین توصیه های اخلاقی به هواداران خود داشت و گفت: با برخی حرف ها زمینه سو استفاده دیگران را فراهم‌ نکنید

وی ضمن تبریک حضور دهبانی پور به کارزار انتخابات ابراز امیدواری کرد رقابت سالم داشته باشیم و خروجی انتخابات به نفع مردم باشد.