هاشمی پور: 18 سال تجربه کار عمرانی و صنعتی دارم/لنده به حق توسعه خود نرسیده است/شهرستان اولین‌ها 4 سال آینده از بن بست خارج می شود
هاشمی پور: 18 سال تجربه کار عمرانی و صنعتی دارم/لنده به حق توسعه خود نرسیده است/شهرستان اولین‌ها 4 سال آینده از بن بست خارج می شود

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی‌پور امروز در پنجمین نطق انتخاباتی خود در لنده از مردم این شهرستان به مردمی بافرهنگ و غیرتمند و اولین ها در همه عرصه ها نام برد و گفت:  اما از نطر توسعه لنده جزء آخرین هاست و رنگ وب وی توسعه رابه خود ندیده اما به امیدخدا بزودی […]

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی‌پور امروز در پنجمین نطق انتخاباتی خود در لنده از مردم این شهرستان به مردمی بافرهنگ و غیرتمند و اولین ها در همه عرصه ها نام برد و گفت:  اما از نطر توسعه لنده جزء آخرین هاست و رنگ وب وی توسعه رابه خود ندیده اما به امیدخدا بزودی توسعه پیدامی کند.

هاشمی پور افزود: از حجت الاسلام نظری و جناب آقای ضرغامی که همواره خانواده آنها در بین مردم ماندند و لنده رارها نکردند قدردانی مینمایم. ازشورای اداری شهرستان لنده که در این مدت زحمات زیادی متحمل شدند و امیدوارم تا پایان این انتخابات هم همچنان در راستای احقاق حق مردم تاپایان انتخابات هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال و بروز و ظهور را فراهم نکردیم و با اصولگرایی و اصلاح طلبی مانع رشد جوانان شدیم ادامه داد: ما باید مدیرپروری کنیم و زمینه را برای لنده ای ها فراهم نکردیم لذا باید میدان را به جوانان بدهیم و دست انهارا بگیریم. به لنده علاقمندم به برکت نظام کارهای بزرگی انجام گرفته است.

هاشمی پور تصریح کرد: ۱۸سال کار عمرانی صنعتی انجام دادم و استان های محروم رفتم اما آنها با وحدت و همدلی علی رغم نداشتن هیچ امکاناتی حتی آب خوردن الان توسعه پیداکرده اند و این با توسعه زیرساخت ها ممکن است اگر اینطور نبود در۳۷سال گذشته انجام میشد .

وی اضافه کرد: لنده باخرد جمعی قابلیت بالایی دارد و به من گفتند لنده وضعیت خوبی نداری و رأیی نداری اما گفتم لنده رادوست دارم و به آنها علاقمندم.سرباز رهبری هستم و تجربه توسعه یافتگی دارم اصلاح طلبان میدانند در امور آنها دخالت نکردم و در کمیسیون انرژی راهگشای دولتمردان بودم و با دولت تعامل زیادی داشته ودارم.
باید بپذیریم ازفرصت ها استفاده نکردیم ۴۱سال ازانقلاب می‌گذرد واگرسالی دوپروژه داشتیم الان وضعیت مااین نبود.

هاشمی پور افزود: به دوستانم گفتم ۱۶سال نماینده بودید و باتوجه به نعمت جهادسازندگی کارهای جزیی انجام شد اما از پروژه های بزرگ غافل شدیم.کدام مدیر و کدام وزیر را تربیت کردیم.چه مدیری پرورش دادید همه استانهای کشور مدبردارند.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: اعتقاد به نیروی استانی دارم زیرا لازمه توسعه هست .نباید فقط موقع انتخابات مردم را بخواهیم در دوره بعدی لنده از بین بست خارج میشود. ازجاده تراب و پل مارون نزدیک به تمام است وگلوکاه پل مارون به کلی خوبی رسیده و در یک ماه آینده پل وصل میشود ومردم ازاین پیچ وخم ها نحات پبدامی کنید.

وی ادامه داد: از رقیب انتخاباتی خودم تشکر میکنم نباید برسرمردم منت بگذاریم.جاده لنده به نشان در زمان استانداری خادمی بوده است و نباید بگویی در زمان من انجام شده است.جاده پاتاوه دهدشت زیربارترافیک می‌رود و لنده ازاین نعمت بهره مندمیشود.عوامفریبی جایگاهی ندارد.

خبر تکمیل می شود