هدایتخواه و روشنفکر به تهران فراخوانده شدند/ خبری در راه است؟
هدایتخواه و روشنفکر به تهران فراخوانده شدند/ خبری در راه است؟

گفتنی است جدیدترین نشست نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا بدلیل فراخوانده شدن ” مهدی روشنفکر ”  و ” ستار هدایتخواه ” لغو شده است. تا نامنویسی از کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی کمتر از ۹۶ ساعت دیگر وقت باقیست و اختلاف بین شورای نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد […]

گفتنی است جدیدترین نشست نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا بدلیل فراخوانده شدن ” مهدی روشنفکر ”  و ” ستار هدایتخواه ” لغو شده است.
تا نامنویسی از کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی کمتر از ۹۶ ساعت دیگر وقت باقیست و اختلاف بین شورای نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا همچنان وجود دارد و البته بنظر می رسد امکان کنار گذاشتن اختلاف در هر ۲ اردوگاه وجود داشته باشد.
برخی معتقدند در صورت اتحاد این اردوگاه ها، کاندیدای مطرح شده از سوی آنها در صورت حمایت همه حامیان، پیروز انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود.
در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، ”  مهدی روشنفکر ” که برای اولین بار کاندیدای انتخاباتی شده بود با آرای حدود ۴۰ هزار رایی توانست نظر همگان را در آن زمان کوتاه تبلیغاتی بخود جلب کند.
” ستار هدایتخواه ” هم اگرچه در ساعت آخر نامنویسی از نامزدهای انتخاباتی کاندیدا شد اما با حمایت جریان سیاسی خود توانست حدود ۴۷ هزار رای را برای خود اختصاص دهد و البته از زمان اعلان نتایج تا تایید نهایی آن ۴۵ روز بررسی ها انجام گرفت.
بسیاری از حامیان این دو کاندیدا علاقمند و تمایل فراوانی به اتحاد در اردوگاه دارند و معتقدند با اتحاد ”  روشنفکر و  هدایتخواه” می توان با کسب آرای بیش از ۱۰۰ هزار رایی برای اولین بار طلسم کسب آرا را در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بشکنند.
بهرحال باید منتظر روزهای آینده بود که آیا اردوگاه ”  روشنفکر ” و ”  هدایتخواه ” به هم خواهند پیوست و یکی از این دو پیروز قطعی انتخابات یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می شود یا اینکه هرکدام از این دو کاندیدا مانند انتخابات دهم مسیر خود را جداگانه طی می کنند؟/فانوس زاگرس