هدفگذاری اجرای طرح مسکن امید در کهگیلویه و بویراحمد
هدفگذاری اجرای طرح مسکن امید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش فریاد جنوب؛محمد کاظم نظری ظهر سه شنبه در حاشیه نشست بازآفرینی شهری و شورای مسکن در جمع خبرنگاران، افزود: مسکن اجتماعی می‌تواند راهکاری برای تحقق رفع مشکلات مردم و کنترل قیمت‌های مسکن باشد. نظری با بیان اینکه تداخل بافت‌های فرسوده با بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی، به بروز آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند، دولت […]

به گزارش فریاد جنوب؛محمد کاظم نظری ظهر سه شنبه در حاشیه نشست بازآفرینی شهری و شورای مسکن در جمع خبرنگاران، افزود: مسکن اجتماعی می‌تواند راهکاری برای تحقق رفع مشکلات مردم و کنترل قیمت‌های مسکن باشد.

نظری با بیان اینکه تداخل بافت‌های فرسوده با بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی، به بروز آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند، دولت فرصت طلایی برای استفاده دستگاه‌های دولتی و مردم از این ظرفیت را در اختیار قرار داده است.

وی افزود: وام و تسهیلات با بهره کم از اهداف اجرای این طرح است.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه کمیته‌ای برای شناسایی زمین‌های بدون استفاده دستگاه‌ها، تشکیل شده، گفت: دستگاه‌ها باید زمین‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند را برای مسکن‌های جدید در نظر بگیرند.

نظری خاطرنشان کرد: امید است با به کارگیری این ظرفیت، مشکلات دستگاه‌ها و مردم حل شود.

نظری در رابطه با سرریز مسائل مرتبط با مسکن مهر، گفت: با توجه به اینکه در بعضی از نقاط به دلیل برخورد با مشکلات، مسکن مهر در زمان مقرر اجرایی نشده و متقاضیان اعتراضاتی داشتند، این مسائل به سمت حوزه معاونت سیاسی انتقال داده می‌شود که عمده آن به حق است.

نظری با بیان اینکه ضعف خدماتی و عدم تکمیل زیرساخت‌ها از مشکلات این حوزه است، بیان داشت: با بهره گیری از حداکثر اختیارات قانونی، رفع مشکلات مردم مورد تاکید قرار گرفت/خبرگزاری مهر