هاشمی پور: با ایل بابکانی عجین هستم/چد نفری که با رقیب عکس یادگاری می گیرند خواسته شخصی از من داشتند/منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می دهم
هاشمی پور: با ایل بابکانی عجین هستم/چد نفری که با رقیب عکس یادگاری می گیرند خواسته شخصی از من داشتند/منافع عمومی را بر خواسته های شخصی ترجیح می دهم

به گزارش فریاد جنوب، سردار هاشمی پور امروز در همایش بزرگ ایل سادات و باباکان و جشن پیروزی انقلاب از خیل عظیم جمهیتی که برای همبستگی امده بودند تشکر کرد. هشامی پور گفت: از مهمانانی که از تهران آمدند و من را شرمنده کردند تشکر می کنم خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران و آزادگان اصحاب […]

به گزارش فریاد جنوب، سردار هاشمی پور امروز در همایش بزرگ ایل سادات و باباکان و جشن پیروزی انقلاب از خیل عظیم جمهیتی که برای همبستگی امده بودند تشکر کرد.

هشامی پور گفت: از مهمانانی که از تهران آمدند و من را شرمنده کردند تشکر می کنم خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران و آزادگان اصحاب رسانه و همه کسانی که در فضای مجازی نقد می کنند انتقاد می کنند پیشنهاد می دهند نقاط ضعف و قوت را گوشزد می کند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: سلام و درود بر همه بزرگان ریش سفیدان معتمدان جوانان عزیز انسان های با اصالت سادات عزیز همه کسانی که از بویراحمد اینجا حضور دارند ایل دشمن زیاریف طیبیف چرام، همه سادات عزیزف ایل بهمئی، و سلام بر زنان با شرافت و غیرتمند و سلام بر همه چهره های اصلاح طلب و اصولگرا که اخیرا برای عمران و آبادانی کهگیلویه بزرگ متحد شدند.

سردار هاشمی پور تصریح کرد: دهه فجر را به شما مردم ولاتمدار تبریک عرض می کنم درود می فرستم بر امامی که این دموکراسی را به ارمغان آورد تا مردم در سرنوشت خود دخالت کنند رئیس جمهور و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

وی افزود: امام با مدیریت جهادی خود با خدا ترسی و دین داری که داشت و با شجاعت حکومت ستمشاهی را برکنار و حکومت الله را جایگزین کرد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس بیان داشت: خدا را بابت این نعمت امنیت که یکی از شاخصه های توسعه است شاکریم امنیت پایداری که به برکت خون شهدای والامقام رزمندگان فرماندهان به ویژه شهید سلیمانی حاصل شده است و خدا را شاکر باشیم که زیر سایه امنیت توفیق خدمتگزاری به مردم پیدا کردیم آرمانهای امام را قدر بدانیم.

هاشمی پور گفت: بایدهم مواظب جهان اطراف باشیم هم مواظب داخل باشیم و قدردان خدمات مسؤولان نظام .از تحمل و صبر مردم علیرغم همه مشکلات که دارند تشکر کنیم به خود آییم با خرد جمعی و تیمی به مردم و کشور و منطقه کمک کنیم.توسعه را به معنای واقعی جامه عمل بپوشیم.

 

وی با اشاره به فعال بودن دهیار کلایه و تشکر از برگزاری این همایش تصریح کرد: امیدوارم با پیگیری امورات کلایه سفلی به زودی بهترین روستا از نظر عمران و آبادانی معرفی شود.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم افزود: برای اطمینان خاطر به شما کسی هستم که در 40 ماه گذشته یک نصف روز از مرخصی 90 روزه مجلس استفاده  به نفع خود و خانواده ام استفاده نکردم. در بین مردم بودم اطلاع دقیق از حوزه انتخابیه دارم؛ از بناری تا مورخانی تا پهنک در بهمئی که از طایفه علا الدینی از ایل بهمئی است از شهرستان چرام بهمئی حومه غربی تا شرقی از لنده گرفته تا سادات امامزاده علی و…همه اطلاعات کامل دارم.

هاشمی پور گفت: به برادری که همواره در کنارش بودم اعلام  می کنم مثل گذشته توصیه می کنم به حرف اطرافیان گوش ندهید من به شما احترام گذاشتم و احترام می گذارم به لباست احترام می گذارم احترام نگذاشتی اما احترام می گذارم توصیه می کنم حیف است.

وی اضافه کرد: در این فشارهای اقتصادی که مردم عروس و داماد محتاج یک جهیزیه است دو برادر در کنار یکدیگر مبالغی را جنابعالی هزینه کنی مبالغی هم دیگران هزینه کنند برای یک بار انصاف به خرج بده از آقای بزرگواریا لگو بگیر برادر عزیز !برادر بزرگوار! با دو نفر جدا کردن از طایفه بزرگ و با شجاعت بابکانی که رگ و ریشه من است من با انها عجینم می گویی ایل بابکانی تمام شد؟ درود بر انصافت .

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس خطاب به رقیب خود افزود: هزینه هایی که در این راستا داری انجام می دهی خواهش می کنم این پولها را اگر به ما نمی دهی به خیری بده تا جهیزیه بگیر در اختیار عروس و دامادها قرار دهد عندالله به نفع توست من اطلاع کامل دارم سری قبل هم گفتم .

هاشمی پور گفت: اطلاعات دقیق از اصلاح طلب، اصولگرا، نخبگان، روحانیت، خانواده شهداف جانبازان و آزادگان دارم و این چهار نفری که با من بودند امدند با تو عکس یادگاری گرفتند چون من منافع مردم را بر منافع شخصی آنها تشخیص دادم از من جدا شدند خدایا توشاهد باش همواره منافع عمویم را بر منافع فردی ترجیح دادم و می دهم.

وی با بیان اینکه نیمه اول سال 99 شاهد یک تحول عظیم در پتروشیمی دهدشت برای جذب نیروی انسانی خواهیم بود تصریح کرد: زیر ساختها اماده است 200 میلیارد تومان سه سال گذشته هزینه شد.

هشامی پور افزود: پتروپارس با سه هزار میلیارد تومان وارد منطقه شده دنبال مکان مهمانسرا تجهیزات و کانکس برای تجهیز ساختمان صنعتی است عین پتروشیمی مسجد سلیمان و پالایشگاه بیدبلند نیمه اول سال آینده با چشم سرم می بینم و می بینید که نیرو مشغول می شود چیزیهایی که آرزوی دیرینه ام بود.

سردار هاشمی پور اظهار داشت: برادر عزیز خودت می دانی من طرفا برای تکمیل این طرحهای نیمه تمام امدم اگر مردم را دوست داری مزاحم ما نشود اجازه بده کارمان را انجام دهیم مردم چهار دوره به شما مهلت دادند دو دوره به ما مهلت دهید

وی تأکید کرد: یقین دارم ای امام راحل ای رهبر فرزانه و ای شهدا شاهد باش صرفا نیتم این است طرح های بزرگی که شروع کردم را به نتیجه برسانم.