هشدارشدید الحن بزرگواری به برگزارکنندگان انتخابات
هشدارشدید الحن بزرگواری به برگزارکنندگان انتخابات
در بروکراسی اداری باید عدالت جاری و ساری باشد و از همه ظرفیت‌ها و سلیقه ها و دیدگاهها استفاده گردد تا مردم احساس امید بکنند و جوانان و مردم احساس ناامیدی نکنند اما متاسفانه باندگرایی و قوم گرایی را حاکم کردند.

فریادجنوب : حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی محمد بزرگواری” در همایش بزرگان و معتمدین طایفه سادات امامزاده علی (ع) در دهدشت گفت: از مسولین برگزاری انتخابات از جمله استاندار، فرمانداران و بخشداران، سلامت و امنیت مملکت و برگزاری انتخابات و توجه به رای و اندیشه مردم را خواستاریم.

وی با تاکید براینکه از همین جا هشدار می دهیم که مسولین حواسشان جمع باشد و ما هم حواسمان به آنها می باشد و انتظار داریم که نگذارند بخشداران، دهیارها را تحت فشار قرار دهند و یا در لیست‌هایی که کاندیدا داده اند خیانتی صورت پذیرد، اظهارداشت: نباید به یک کاندیدا بیشتر سهمیه دهند و به یک کاندیدا سهمیه کمتر، ما می خواهیم به همه کاندیدا با هر تعداد رای توجه داشته باشند و باید مراقبت کنند و بگذارند این مردم پای این نظام بایستند ،بسوزند و بسازند.

بزرگواری، توجه به قانون و مقررات و تبعیت از فرامین رهبری معظم را گوشزد و خاطرنشان کرد: هر جلسه و متینگی انتخاباتی که برگزار گردد تابع دستورات و مقررات باشد و ۲۴ ساعت قبل به مسولین مربوطه اطلاع داده شود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: کلید واژه بنده که بعد از هشت سال که از عرصه و میدان انتخابات کنار رفتم ولی از سیاست اصل نظام کنار نرفتم و به تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب در میدان جهاد و دفاع از حرمین قرار گرفتم، صداقت با مردم است.

بزرگواری در ادامه بروکراسی اداری شهرستان و حوزه انتخاباتی را نامأنوس و نامناسب با جامعه ما و مردم خواند و گفت: ببینید چه وضعیت اسفناکی در ادارات و حوزه انتخاباتی ما بوجود آورده اند و در هنگام ورود باید ببینند گویشش به کدام طرف است و به کی رای داده است.

این کاندیدای انتخاباتی افزود: در بروکراسی اداری باید عدالت جاری و ساری باشد و از همه ظرفیت‌ها و سلیقه ها و دیدگاهها استفاده گردد تا مردم احساس امید بکنند و جوانان و مردم احساس ناامیدی نکنند اما متاسفانه باندگرایی و قوم گرایی را حاکم کردند.

بزرگواری با اظهار تاسف از اینکه مردم باید تا کی فریب اینها را بخورند، یادآورشد:آمده ام تا با بروکراسی ناموزون این روزهای حوزه انتخاباتی خویش که برگرفته از واژه قومی و قبیله ای است مبارزه کنم و همگان دیدند که بنده در دوران نمایندگی خویش تنها توجه به طایفه خودم نداشتم و تعداد ۴۷۵ نیرو با مشورت مسولین استانی و کشوری چینش شد که از میان آنها، ۴۶ نفر از سادات امام زاده علی(ع) و منسوبین بودند و بقیه از همه طوایف و تیره ها و بخشهای مختلف.

وی گفت: الان ۲۸ الی ۳۰ نفر از یک تیره کوچک و خاص سادات هستند که خود آن سادات هم این بی عدالتی را قبول ندارند و ما آمده ایم مبارزه با این بی عدالتی را ادامه دهیم.

کاندیدای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ، کلید واژه بعدی خویش در این همایش را با توجه به آیه قرآن *وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء کُلَّ شَیْءٍ حَیٍّ» عدالت آبی (حرف خدا)عنوان و ادامه داد: وقتی دشتهای حاصلخیز کهگیلویه بزرگ را می بینم و اما به علت عدم توجه به خواسته ها و داشته های خویش هیچ سهمی از آبهای خود نداریم و رودخانه های ما جاری و ساری و خروشان و چشمه سارهای ما سرازیر به استانهای دیگر از جمله خوزستان و شادگان واریز می شوند و به علت بی عدالتی نمی گذارند حقابه گیر این شهرستان بیاید و هیچ سهمی در مارون خروشان برای ما باقی نگذاشته اند و عینک خوزستانی، بوشهری و عسلویه ای و قسمتی هم گچسارانی بر روی سدهای ما قرار داده اند با وجودی که قبلا کارهای برای حقابه این شهرستان و مناطق در نظر گرفته بودیم، ناراحت و بسیار متاثر می شوم.

بزرگواری، محرومیت و روانه شدن زنان گوجه چین کهگیلویه را به سمت بهبهان نتیجه عدم توجه به خواسته های این مردم و عدم استفاده از داشته های منطقه دانست و اظهارداشت: اگر از منابع آبی و خاکی حاصلخیز منطقه بطور صحیح استفاده و مدیریت می شد و عدالت آبی که با دست خودمان و رای خودمان به آنها هدیه کردیم، مردم بقیه شهرها و استانها جهت گوجه چینی به این منطقه می آمدند و مردم ما گول وعده های دروغین و بی اساس مسولین ذی ربط را خوردند و در روز قیامت هم آنها و هم ما مردمی که به این طرز تفکر و این معامله گرها رای دادیم محاکمه خواهیم شد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه بزرگ به گوشه ای از مجموعه فعالیتهای عام المنفعه خویش از جمله آبرسانی و پروژه های دیگر برای مناطق مختلف اشاره و گفت: همه حقابه ها و تخصیص های که از سد کوثر و رودخانه مارون گرفتم لاینحل ماندند و اگر در دور جدید بتوانم همین طرحهای بر زمین مانده را دوباره زنده کنم کار بسیار بزرگی در جهت امرار معاش و حاصلخیز کردن دشتهای منطقه انجام داده ام.

بزرگواری افزود: مردم بدانید که پیروزی شما در انتخابات قطعی است و انتظار می رود که فریب این شانتاژهای تبلیغاتی را نخورید.

بزرگواری، انگشت اتهام این روزهای رد صلاحیت بعضی از کاندیدها به سوی خودش را با ذکر چندین مورد بی اساس قبلی تکذیب کرد و گفت: چنین اتهامات بی اساس و کذبی در مرام اینجانب نیست و امیدوارم همه تایید شوند و به صحنه رقابت باز گردند تا شاهد انتخابات و رقابتی سالم در کهگیلویه بزرگ باشیم و حرکتم هم برای دنیا و هم آخرت است و بعداً افراد روسیاه مشخص خواهند شد و هدفم کسب آرای بالای ۸۰ هزار است.

بزرگواری، گوشه ای از خدمات خویش در دهدشت شرقی و غربی را برشمرد و گفت: کارنامه من مشخص است و قبل از نمایندگی من آب،گاز، جاده ،روستاهای بهسازی شده داشتید و من اولین سهمیه آب سد کوثر برای ۴۵ روستاهای دهدشت غربی گرفتم و انتظار دارم که ساکت ننشینند و به این خیل و موج عظیم عدالت خواهی بپیوندند و کارنامه و خدمات انجام گرفته را به مردم ارائه دهید.

وی به خدمات انجام گرفته در حوزه شهرستان چرام و بخش سرفاریاب اشاره نمود و گفت: از تنگ پیرزال به بالا آب ،برق، گاز ، جاده و آسفالت داشتید که بعضی با برخورداری و استفاده مطلوب از آنها در حق دیگران نمک نشناسی و تبلیغات سوء راه اندازی می کنند./راه سلام