هشدار رئیس دستگاه قضا به متخلفان انتخاباتی | حجت‌الاسلام سعیدی : مسئولان بر اساس قانون عمل کنند
هشدار رئیس دستگاه قضا به متخلفان انتخاباتی | حجت‌الاسلام سعیدی : مسئولان بر اساس قانون عمل کنند
رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه با هشدار به مسؤلان و اداراتی که به هر طریقی برخلاف قانون عمل کنند، گفت: با این افراد به شدت برخورد خواهد شد و اگر مسئولی بازداشت شود تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهد بود.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، حجت‌الاسلام علی سعیدی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه، با اشاره به اهمیت مسئولیت در تراز حکومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم، اظهار کرد: در جامعه اسلامی و از دیدگاه اسلام و قرآن، منصب به عنوان یک امانت تلقی شده است پس مسئولان جمهوری اسلامی، مسئولیت خود را یک امانت بدانند که روزی از آنها سوال می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه امر به‌ معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه‌های مدیران در تراز جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: متاسفانه امروز این مهم فقط در یک کلمه به صورت زبانی خلاصه شده که حجاب خود را رعایت کنید، این اشتباه است و مسئولان باید به صورت عملی و نه در گفتار، حق را حمایت و منکر را نهی کنند.

وی بیان کرد: در عزل و نصب‌ها افراد وظیفه‌شناس، مومن و خادم به ارزش‌های اسلام انتخاب شوند و سلیقه‌های خارج از مسئولیت اسلامی لحاظ نشود.

حجت‌الاسلام سعیدی، بیان کرد: تأمین امنیت حوزه قضایی وظیفه دادگستری است و بحث انتخابات در شهرستان کهگیلویه بسیار حساس است و مسئولان باید در راستای حفظ امنیت و براساس قانون عمل کنند.

وی با هشدار به مسؤولان و اداراتی که به هر طریقی برخلاف قانون عمل کنند، گفت: با این افراد به شدت برخورد خواهد شد و اگر مسئولی بازداشت شود تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهد بود و نمونه رأی او به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود که نتواند در این سِمَت بماند.

رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه از فرماندار سابق شهرستان به عنوان فردی مومن، متقی، انقلابی، جهادگر و دلسوز نام برد و افزود: گاهی اوقات برخی از اقتضائات سیاسی طلب می‌کند مسئولیتی تغییر کند و این تغییر دلیل بر نبود شایستگی مدیر قبلی نیست.

حجت‌الاسلام سعیدی هم‌چنین فرماندار جدید شهرستان را فردی مومن، انقلابی و پای کار خواند و خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی ثمره خون شهداست انتظار داریم قوی‌تر از گذشته به جامعه اسلامی خدمت کند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی