هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی معابر
هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی معابر

فریاد جنوب-مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در این استان خبر داد. وحید محمدی‌تبار اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین داده‌های هوا‌شناسی با ورود سامانه بارشی جدید احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد و از هم اکنون باید تدابیر لازم اندیشیده شود. وی عنوان کرد: […]

فریاد جنوب-مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در این استان خبر داد.

وحید محمدی‌تبار اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین داده‌های هوا‌شناسی با ورود سامانه بارشی جدید احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد و از هم اکنون باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی جدیدی بر جو استان به تدریج از روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه بوده که شدت فعالیت این سامانه روز پنجشنبه بعد از ظهر بوده و سبب بارش متناوب باران در مناطق مستعد بارش برف و تگرگ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

محمدی‌تبار ابراز کرد: در این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین اختلال در تردد جاده‌ای ناشی از کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران، بخشداران و شهرداری‌ها ادامه داد: امیدوارم تمهیدات لازم با هدف جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی احتمالی اتخاذ شود.