همایش همبستگی بانوان فرهنگی با سردار هاشمی پور برگزار شد+تصاویر
همایش همبستگی بانوان فرهنگی با سردار هاشمی پور برگزار شد+تصاویر

به گزارش فریاد جنوب، همایش همبستگی بانوان فرهنگی با سردار هاشمی پور امروز به همت رئیس ستاد بانوان در دهدشت برگزار شد. سردار عدل هاشمی پور در این همایش باشکوه تنگ نظری و کوته فکری در پروژه های عمرانی حوزه اتخابیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: فاز اول کارخانه آجر توسط آقای بزرگواری […]

به گزارش فریاد جنوب، همایش همبستگی بانوان فرهنگی با سردار هاشمی پور امروز به همت رئیس ستاد بانوان در دهدشت برگزار شد.

سردار عدل هاشمی پور در این همایش باشکوه تنگ نظری و کوته فکری در پروژه های عمرانی حوزه اتخابیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: فاز اول کارخانه آجر توسط آقای بزرگواری شروع کرد فاز دوم را بنده اجرایی کردم و با 5 پنج میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال تعداد بیشتری نیرو در این کارخانه فراهم شد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: پلی اتیلن محصول پتروشیمی دهدشت به خارج از کشور صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث اموزش همچنان محرومیت هایی وجود دارد تصریح کرد: با رایزنی خیرین در بخش آموزش اقداماتی انجام گرفت اما کافی نیست.

هاشمی پور گفت:تنگ نظری و حسادت برای کسی که خدا را در نظر دارد معنا ندارد .

وی از پیگیری مجوز استخدام نیروهای حق التدریسی استان به عنوان یکی زا اقدامات نام برد و افزود:
‌مطالبات فرهنگیان ، اعمال مدرک مطالبات بازنشستگان ، درمانگاه فرهنگیان ،سالن همایش آموزش و پرورشو دیگر امورات را نیز دنبال می کنم.

کاندیدای انتخابات مجلس با اشاره به رایزنی با خیرین و تأمین 500 فقره جهیزیه برای زوج های جوان گفت: اگر ۲۰ سال پیش این کارها انجام میشد فقیری نبود که الان من دنبال این کارها باشم.

هاشمی پور به ادعای رقیب انتخاباتی مبنی بر اینکه جهیزیه را تبلیغ قلمداد می کند واکنش نشان داد و افزود: جهیزیه مال الان نیست که تبلیغ حساب می کنی اینقدر دیدت تنگ است که جهیزیه چند زوج نیازمند را تبلیغ انتخاباتی می دانی؟ با این چیزها می خواهی مرا فراری دهی؟ این جه فرهنگی است که ما داریم؟

هاشمی پور با بیان اینکه قانون و دستورالمعلی در مجلس برای تامین حهیزیه از سوی نماینده وجود ندارد گفت: وطیفه انسانی و نه قانونی من است دلم می سوزد .

وی افزود: ترسی از این حرفها ندارم کوتاه نمی ایم  و راهم را ادامه می دهم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: ثمر کارهای من سال اینده است. اگر امدم در صحنه صرفا برای این است که دور اینده کارها را تکمیل کنم.

هاشمی پور با اطمینان خاطر تصریح کرد: با شناختی که از لیراب مورخانی بناری تا دیشموک و روستاها و حوزه چاروسا دشمن زیاری تا لنده و بهمئی و چرام دارم و با عنایتی که اخیرا دوستان اصلاح طلب در دیشموک داشتند برنده انتخابات هستم.