همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت به همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان دنا برگزار شد
همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت به همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان دنا برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ همایش پیاده روی و سلامت خانواده به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از سوی هئات ورزشهای همگانی شهرستان از محل میدان الله شهر سی سخت تا محل زمین چمن اداره ورزش و جوانان برگزار شد

محمد رخ فیروز رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان دنا در حاشیه این همایش افزود ؛ با هدف افزایش نشاط عمومی و بزرگداشت هفته دولت و توجه بیش از پیش به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی مردم و تشویق خانواده ها به نشاط، تحرک و ورزش کردن از اهداف برگزاری این همایش های پیاده‌روی در شهرستان است.

ایشان برگزاری این همایش ها را جهت تقویت روحیه مردم شهرستان لازم و ضروری دانست و از مسئولین مربوطه خواست تا برنامه ریزی لازم را در خصوص برگزاری مستمر این نوع همایشها انجام دهند.
این پیاده‌روی با استقبال خوب مردم شهر سی سخت و با حمایت دفتر امام جمعه شهرستان دنا ، اعضای هیات ورزشهای همگانی شهرستان دنا برگزار شد و در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه جوایزی نفیسی اهداء گردید.

لازم به ذکر است  اداراتی که در این همایش ما همراهی کردند از جمله فرماندار شهرستان ،اداره ورزش و جوانان ،جمعیت هلال احمر شهرستان ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان ،مرکز بهداشت دنا کمال تشکر وقدردانی را داریم.


انتهای پیام