همایش پیاده روی همگانی در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هلال احمر
همایش پیاده روی همگانی در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هلال احمر
به مناسبت هفته هلال احمر همایش پیاده روی همگانی با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان، اعضای جوان و داوطلب هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ،اعضای شورای شهر ،بیمه کوثر ،شرکت سینره کارکنان بسیج و سپاه ادارات استان و مردم شریف شهرستان بویراحمد با همکاری هئات ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ؛هدف از برگزاری این همایش  را ارتقای سلامت و ترویج نشاط و شادابی و همچنین گسترش فرهنگ پیاده روی دانست و گفت: مهم‌ترین سرمایه، امید و اتکا جمعیت هلال احمر برای حضور موثر در میادین سخت و دشوار ظرفیت بی نظیر نیرو‌های داوطلب است که بدون هیچ چشم داشتی در سخت‌ترین شرایط در میدان حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  افزود ؛شرکت کنندگان در این همایش پس از پیاده روی مزارشهدای گمنام را غبارروبی و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در آیین ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر گفت:خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت و یاری رساندن به آسیب دیدگان حوادث طبیعی و غیر طبیعی تنها بخشی از فعالیت های این نهاد امدادی است.

عبدالحسین دهش ریئس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد در ادامه گفت : امروزه فعالیت های داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد در بخش های مختلف امدادی، آموزشی، خدمات رسانی و سایر حوزه ها بیش از پیش انجام می شود.

دهش بیان داشت:این جمعیت در طول هفته هلال احمر برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی زیادی را انجام داد که همایش پیاده روی یکی از این برنامه ها است.