در هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد چه خبر است؟مدیر کل  ورزش وجوانان پاسخ دهد!
در هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد چه خبر است؟مدیر کل  ورزش وجوانان پاسخ دهد!
در مدیریت یک مدیر، بهترین مرجع برای یافتن معیارهای مناسب سنجش آنها عمل به قانون و فساد ستیزی و داشتن برنامه کاری منسجم در حوزه مدیریتی خود می باشد. هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان مدیرکل سابق  به یک شخص منتصب به یکی از نمایندگان  واگذار شد و علیرغم پایان مهلت سرپرستی وی ، برخلاف مقررات از طرف فدراسیون و سرپرست وقت این اداره کل مجدداً سرپرست ایشان تمدید شد و  با هماهنگی سرپرستی و خلاف مقررات و آیین نامه، ابلاغ اعضای هیئت رئیسه را لغو نمودند.

به گزارش فریادجنوب ، جمعی از جامعه والیبال استان کهگیلویه ویویراحمد یادداشتی در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر میشود ولذا فریادجنوب آمادگی دارد جوابیه مدیرکل ورزش وجوانان وهیئت والیبال  استان را عینا منتشر نماید
اگر نگاه مدیران استان تحول گرا نباشد و مردم را راضی نگه ندارند، نه تنها تحول ایجاد نمی شود بلکه با گذشت زمان، بر حجم نارضایتی های مردم از مدیران اجرایی استان افزوده می‌شود.
اداره ورزش و جوانان استان ،بعد از گذشت تقریبا ۸ ماه که با سرپرستی مدیریت می‌شد، با مشکلاتی که از گذشته  با این سازمان  دست و پنجه نرم می کرد به مدیریت جدید رسید و مدیر کل جدید  بنا به دلایلی نتوانست تصمیم‌گیری قاطعی  آن هم بر اساس  قانون برای   هیئت والیبال استان  اتخاذ کند واین سوال در ذهن ورزشکاران متبادر میشود  که اختیار این هیئت  در حوزه  اختیارات  فدراسیون والیبال کشور  است یا در استان تصمیم گیری میشود؟
در مدیریت یک مدیر، بهترین مرجع برای یافتن معیارهای مناسب سنجش آنها عمل به قانون و فساد ستیزی و داشتن برنامه کاری منسجم در حوزه مدیریتی خود می باشد.
هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان مدیرکل سابق  به یک شخص منتصب به یکی از نمایندگان  واگذار شد و علیرغم پایان مهلت سرپرستی وی ، برخلاف مقررات از طرف فدراسیون و سرپرست وقت این اداره کل مجدداً سرپرست ایشان تمدید شد و  با هماهنگی سرپرستی و خلاف مقررات و آیین نامه، ابلاغ اعضای هیئت رئیسه را لغو نمودند.
لذا شایسته است  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان  به سوالات زیر پاسخ دهد.
در هیئت والیبال استان چه خبر است؟
با توجه به اتمام مهلت سرپرستی هیئت والیبال استان و عدم انتصاب سرپرست جدید و بر اساس آیین نامه نحوه فعالیت هیئت های ورزشی استانی و شهرستانی مصوب هیئت وزیران با توجه اتمام مهلت سرپرستی سرپرست قبلی ، فعالیت های هیئت زیر نظر چه شخصی انجام می شود؟

اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور از جمله تیم جوانان استان با مجوز چه کسی بوده است؟

میزبانی مسابقات نونهالان دختر که از ۲۲ مرداد در یاسوج برگزار می شود چه کسی درخواست میزبانی داده است؟
حضور سرپرست قبلی به همراه تیم تحت چه عنوانی و با مجوز چه کسی بوده است؟
آیا تمام ورزشکاران و علاقه مندان از این اعزام با خبر بوده اند؟

آیا بر اساس روال اعزام تیم های منتخب استانی مسابقات انتخابی برگزار شده است؟

آیا  تمامی ظرفیت ها و استعدادههای بالقوه استانی بهرمند شوند؟
اینکه تیم منتخب استان در قالب یک باشگاه خصوصی که در تصاویر عیان است که به ظاهری نامناسب(دمپایی)حضور دارند به جایگاه اجتماعی والیبال استان آسیب نمی رساند؟

در صورت امتناع مدیر کل ورزش وجوانان  از پاسخ به این سوالات ، خواهان ورود استاندارمحترم استان جناب آقای دکتر احمدزاده  به تعیین وتکلیف  هیئت والیبال استان هستیم ومطالبه خودرا علنی خواهیم نمود.

جمعی از جامعه والیبال استان کهگیلویه ویویراحمد