واکسیناسیون ۹۲ درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
واکسیناسیون ۹۲ درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش کهگيلويه و بويراحمد گفت: تاکنون ۹۲ درصد از فرهنگيان استان در طرح واکسيناسيون معلمان دوز اول واکسن کرونا را دريافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:سیده فریبا حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۱۷۵ نفر یعنی ۹۲ درصد از فرهنگیان استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: با توجه به کمبود واکسن کرونا، تنها بیش از ۳ هزار نفر دوز دوم را دریافت کرده اند که خوشبختانه این کمبود جبران شده و در هفته جاری واکسیناسیون انجام خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه، طبق آخرین تصمیم، کلاس ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد و تنها برنامه نمادینی برای دانش آموزان کلاس اول و دوم دبستان طی دو روز اول خواهیم داشت، تصریح کرد: در حال آماده سازی تمهیدات لازم برای پروژه مهر هستیم و وسایل بهداشتی بین مدارس شهرستان های استان از فردا توزیع خواهند شد.

حسینی عنوان کرد: از فرهنگیان استان خواهشمندیم با توجه به نوبت و اطلاعی که توسط پیامک برای آن ها ارسال می شود، برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا اقدام کنند.

  • نویسنده : مهرشاد سلطانی نژاد