واکنش امام جمعه بهمئی به حضور برخی از چهره‌های سیاسی در انتخابات مجلس | حجت‌الاسلام صلواتی : نطق های غیرمسئولانه در برخی از دوره‌ها به عزت مردم استان ضربه زدند | افراد خوب اما بی‌عرضه نمی‌توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند
واکنش امام جمعه بهمئی به حضور برخی از چهره‌های سیاسی در انتخابات مجلس | حجت‌الاسلام صلواتی : نطق های غیرمسئولانه در برخی از دوره‌ها به عزت مردم استان ضربه زدند | افراد خوب اما بی‌عرضه نمی‌توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند
امام جمعه بهمئی، گفت: مردم استان، خوبان بی‌عرضه این میدان را شناسایی کنند اینها نمی‌توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند!

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، حجت‌الاسلام صلواتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته اظهار کرد: : ایامی است که یک عده ای برای انتخاب مجلس در حال آماده شدن هستند، مردم استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید فکری نو کنند. باور کنیم استان ما نیاز به هوای تازه دارد. وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت است لذا شاخص نماینده تراز انقلاب اسلامی پاک دستی و حقوق دانی است.

وی بیان کرد: ما در برخی از دوره ها بخاطر بعضی از رفتارها و نطق های غیر مسئولانه به فرهنگ و عزت مردم این استان ضربه زدیم. ما نماینده ای می‌خواهیم که عالمانه حرف بزند، عالمانه قانون گذاری کند، عالمانه نظارت کند و عدالت خواه و عدالت محور باشد. مردم بدانید ما برای مجلس نماینده متقی حقوقدان و ولایت مدار می‌خواهیم.

حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به حضور برخی افراد ضعیف در صحنه انتخابات، عنوان کرد: حالا که بعضی ها برای رقابت و نمایندگی دارند اسبشان را زین می‌کنند پس به مردم سفارش میکنم از دیار غیور مردان بهمئی و سرنوشت سازان در انتخابات، اول در خلوت به خودشان مراجعه کنند ببنید از عهده این مسئولیت بر می‌آیید؟ توانش را دارید؟ از اهل علم و تقوا خیرخواه و دلسوز مشورت بپذیرند اما بدانید با تفنگ بعضی ها نمیشود به کوه رفت، با تکیه بر اهل گناه و معصیت موفق نخواهید شد بعضی‌ها افراد ضعیفی در لباس نمایندگی هستند به چه قیمتی میخواهید رقابت کنید؟

وی تصریح کرد: اگر به قصد بهم زدن وحدت، اتحاد اقوام و مردم استان و یا با دو قطبی سازی و تخریب و اختلاف ایجاد کردن و با سو استفاده از مردم، ارزش ها، مقدسات و ناامید کردن می‌خواهید وارد این عرصه شوید در حقیقت شما اسب را گم کرده ای و داری دنبال نعلش میگردی پس بدانید به مقصد نخواهی رسید.

صلواتی با بیان اینکه برخی آقایانی که خوب هستند اما عرضه این کار را ندارند، خاطرنشان کرد: مردم استان، خوبان بی‌عرضه این میدان را شناسایی کنند اینها نمی‌توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند! تکلیف مردم استان این است که  عرصه را برای جوانان مومن، متعهد، قوی، متخصص،حقوق دان، اهل عدالت، اهل دوری از منفعت های شخصی و جناحی و حزبی، و پایبند به ارزش های اسلام فراهم کنیم.

  • منبع خبر : فریاد جنوب