واکنش امیر نوروزی به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه با خودم ندارم / ربطی به «مشک و ملار» ندارد / از زبان امام جمعه گچساران هیچ چیزی نشنیدم
واکنش امیر نوروزی به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه با خودم ندارم / ربطی به «مشک و ملار» ندارد / از زبان امام جمعه گچساران هیچ چیزی نشنیدم

ما همه به نوعی مدیون شورای فرهنگ عمومی هستیم چرا که ما حقوق از بیت المال دریافت می کنیم و  بخشی از حقوق ما نیز از طریق برگزاری شورای فرهنگ عمومی است.   فریاد جنوب ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی گچساران گفت: بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه محترم گچساران با خودم ندارم. […]

  فریاد جنوب ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی گچساران گفت: بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه محترم گچساران با خودم ندارم.
امیر نوروزی در پاسخ به سووالی که دلیل اختلاف شما با امام جمعه گچساران چیست و چرا شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: 7 ماه قبل از اینکه بنده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران شوم، جلسات شورای فرهنگ عمومی گچساران برگزار نمی‌شود و هر وقت که رسیدم خدمت امام جمعه محترم، ایشان فرمودند هر وقت مصوبات اجرایی نمی‌شود، چرا باید جلسه تشکیل دهیم.
وی با اشاره به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: دوستان خیلی نسبت به این موضوع آگاه نبودند و آنطوری که من از آقای حجازی امام جمعه محترم سووال کرده ام، ایشان فرمودند وقتی مصوبات اجرایی نمی‎شود، دلیل بر تشکیل جلسات نمی‌بینم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه بنده تاکنون از امام جمعه محترم گچساران و حتی نقل و قولی از ایشان نشنیده ام که فرموده باشد با بنده مخالف است، افزود: من نه چیزی از ایشان شنیده ام و نه نقل و قولی از طرف ایشان شده است، لذا دوستان به نظر می رسد که خیلی آگاه به موضوع نباشند و شاید امام جمعه به کسان دیگری حرف های هم زده باشد که من اطلاع ندارم.
نوروزی گفت: بنده هم بی صبرانه منتظر هستم که شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران برگزار شود چرا که هم نوایی و مشارکت عمومی در برگزاری کارهای فرهنگی از این شورا شکل می گیرد.
وی ادامه داد: بنده به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران از هر تلاشی برای برگزاری این شورا استقبال می‌کنم هر چند مکاتبات زیادی برای برگزاری جلسه صورت گرفت و وظیفه بنده تقاضای برگزاری جلسه است که این را ما انجام داده ایم و امام جمعه محترم به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی هر دستوری مبنی بر برگزاری و یا عدم برگزاری جلسه که بدهند، ما انجام می دهیم.
رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: بنده از هر تلاشی برای اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی مان فروگذاری نمی کنم و دستورات امام جمعه محترم را هم به لحاظ آن جایگاه معنوی، قانونی و حقوقی ایشان حتما اجرا می شود.
نوروزی تصریح کرد:  اگر به غیر از دلیلی که مطرح شد، دلیل و یا دلایل دیگری علت مخالفت امام جمعه با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی باشد و یا ایشان با بنده مشکل داشته باشد، من هیچ اطلاعی ندارم.
وی افزود: بنده یک عمله فرهنگی هستم و دارم در این شهرستان خارج از نگاه های سیاسی و گرایش های سیاسی کار فرهنگی می کنیم و آن هم در راستای اعتلای فرهنگ دینی مان و دستور قانونی امام جمعه را انجام می دهیم.
نوروزی در پاسخ به سووالی که آیا این اختلافات به برگزاری جشن های مشک و ملار بر می گردد، افزود: ضمن احترام به جایگاه معنوی و حقوقی امام جمعه محترم، درخصوص صدور مجوز هر رشته هنری و یا اجرای برنامه های موسیقی و جشنواره ها ما یک شورای نظارت ارزشیابی داریم که بنده نه عضو این شورا هستم و نه حق رأی داریم و همه مجوزها را این شورا صادر می کند.
وی تاکید کرد: جلسات 7 ماه قبل از انتصاب بنده به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار نمی شد و تا آن جایی که من می دانم دلیل مخالفت امام گچساران با برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی به عدم اجرای مصوبات بر می گردد.
این مسوول اضافه کرد: بنده در مقامی که موسیقی و یا جشنواره ای را رد و یا قبول کنم، نیستم بلکه یک شرح وظایف در برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی داریم.
نوروزی در بخش پایانی صحبت های خود، اظهار داشت: ما همه به نوعی مدیون شورای فرهنگ عمومی هستیم چرا که ما حقوق از بیت المال دریافت می کنیم و  بخشی از حقوق ما نیز از طریق برگزاری شورای فرهنگ عمومی است.
وی گفت: وَ هُوَبِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ»

به گزارش فریاد جنوب، میرمحمدی مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه امروز (7 مردادماه 97) گفته بود؛ من به شخصه با امام جمعه شهرستان گچساران صحبت کرده‌ام و ایشان می‌گوید تا این رئیس ارشاد هست جلسه برگزار نمی‌کنم.