واکنش تند نماینده بویراحمد به سخنان تاجگردون
واکنش تند نماینده بویراحمد به سخنان تاجگردون

همه مجوزهای پتروشیمی بویراحمد و دنا طبق مستندات موجود با پیگیری ما و مجری طرح انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب نماینده بویراحمد به اظهارات غلامرضا تاجگردون در جمع دانشجویان مبنی بر اخد مجوز خوراک پتروشیمی بویراحمد واکنش نشان داد.   زارعی با رد ادعاهای تاجگردون، گفت: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، […]

همه مجوزهای پتروشیمی بویراحمد و دنا طبق مستندات موجود با پیگیری ما و مجری طرح انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب نماینده بویراحمد به اظهارات غلامرضا تاجگردون در جمع دانشجویان مبنی بر اخد مجوز خوراک پتروشیمی بویراحمد واکنش نشان داد.

 

زارعی با رد ادعاهای تاجگردون، گفت: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، در سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، در سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی و در بانک رفاه، تنها و تنها با پیگیری بنده و با حضور مجری طرح انجام گرفته است.

نماینده بویراحمد بیان کرد: ما این وظیفه را داشتیم در حوزه طرح های بزرگ صنعتی با توجه به ظرفیت تامین گازی که داریم این کار را انجام دهیم.

وی گفت: برخی دوستان به دلایلی که علاقه مند نیستند این نوع طرح های بزرگ در شهرستان بویراحمد اجرا شود و زمینه تحول را فراهم کند، آنها یا سعی می کنند این اقدامات بزرگ را به نام خود تمام کنند و یا اینکه در پشت پرده آن را زیر سوال ببرند، که هر دوی این اقدامات شایسته و اخلاقی نیست.

زارعی گفت: ایشان اصلا حق ندارد در مورد پروژه های بویراحمد اظهار نظر کند، مگر دیگران در مورد پروژه های گچساران اظهار نظر و مداخله می کنند؟

نماینده بویراحمد خاطر نشان کرد: چرا ایشان برای بر هم زدن آرامش منطقه هر روز یک حاشیه ایجاد می کند؟