واکنش تند و قابل تقدیر مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان به یک نامه ؛برای پیشبرد مقاصد فردی ازنام مقدس خانواده شهدا وایثادگر استفاده ابزاری نکنیم
واکنش تند و قابل تقدیر مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان به یک نامه ؛برای پیشبرد مقاصد فردی ازنام مقدس خانواده شهدا وایثادگر استفاده ابزاری نکنیم

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش تندی به مدیرعامل شرکت ایثارگری مهر رضا(ع) از وی خواست به نام خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، بفکر سوءاستفاده شخصی خود در این نباشد. ” مهندس بابک درست ” در گفت و گو با پایگاه خبری فریاد جنوب ،در پاسخ به این سوال که […]

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش تندی به مدیرعامل شرکت ایثارگری مهر رضا(ع) از وی خواست به نام خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، بفکر سوءاستفاده شخصی خود در این نباشد.

” مهندس بابک درست ” در گفت و گو با پایگاه خبری فریاد جنوب ،در پاسخ به این سوال که فردی با هویت حمیدرضا مصلحی که خود را مدیرعامل شرکت ایثارگری مهررضا(ع) معرفی نموده و ادعا داشته که در مزایده نمایشگاهها با بی قانونی تمام در حق وی اجحاف شده است؟ اظهارداشت: آیا با سوءاستفاده از نام خانواده معظم شاهد و ایثارگر باید استفاده ابزاری صورت گیرد؟

وی گفت: در 23 خردادماه سالجاری عناوین نمایشگاهی سال 97 طی فرایند قانونی به مزایده گذاشته که پس از بازگشایی پاکات و باوجود حرکت غیراخلاقی آقای مصلحی که پاکت یکی از شرکت کنندگان نیز توسط ایشان بنابگفته شهود برداشته و کاملا مفقود گردید برنده شناخته شد.

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای مصلحی بدلیل ناتوانی مالی در شرایط پرداخت و ارائه نکردن ضمانت نامه معتبر بانکی و دادن مهلت یک ماهه نتوانست وفق ضوابط قانونی نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید و پس از اخطارهای کتبی مزایده به نفر دوم واگذار شد.

درست بااشاره به برخی از تخلفات مشهود شرکت ایثارگری مهررضا(ع) و خاطرنشان کرد: این فرد متاسفانه با سوء استفاده از نام خانواده معظم شاهد و ایثارگرانتظار موارد خلاف قانون از متولیان امر را دارد ولی قانون مقدم برهمه اصول خواهد بود.

وی با بیان اینکه خود ما جزئی از همین خانواده های شاهد و ایثارگر بوده و منتی هم بر دوش احدی نداریم چون خود را مکلف به دفاع از انقلاب و آرمان های آن دانسته و می دانیم، یادآورشد: ما برای این خانواده های احترام خاصی قائل بوده و هستیم و البته معتقد به این هم نیستم که به نام این خانواده ها کار خلاف قانون و ضوابط نمود.

مدیرعامل نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سوال ما از ایشان این است که آیا باید با نام خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سوء استفاده غیرقانونی کرد و تلاش نمود قانون را دور زد؟

درست گفت: با افتخار می گویم در چند دهه اخیر هیچگاه تلاش ننموده و نخواهیم نمود که از نام خانواده معظم شاهد و ایثارگر سوء استفاده کرده و برای پیشبرد مقاصد فردی با بیان این عناوین به اهداف خود برسیم.

وی با طرح این سوال که چرا آقای مصلحی مدیرعامل شرکت ایثارگری مهررضا(ع) در پرداخت بیعانه غرفه داران و تعهدات نمایشگاهی کوتاهی کرده است؟ ادامه داد: ایشان اکنون حقی را پایمال کرده و حاضر هم نیست دین خود را در برابر مردم اداء کند.
درست گفت: ایشان از سویی دم از بی قانونی و بی عدالتی می زند و از سوی خودشان حق الناس را پایمال می کنند و البته در محضر پروردگار متعال روزی باید پاسخگو باشند