واکنش سردبیر زاگرس تایمز به حواشی اخیر در گچساران  در دردهای این مردم دقیقا کجا بودید؟
واکنش سردبیر زاگرس تایمز به حواشی اخیر در گچساران  در دردهای این مردم دقیقا کجا بودید؟

فریاد جنوب:سید مصطفی خادمی سردبیر زاگرس تایمز به حواشی اخیر به وجود آمده علیه غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پیج رسمی خود واکنش نشان داد: بنویسید و تخریب کنید و هر چند سال یک بار در بی رهبریِ تمام هر بار یک نفر را بردارید و بیاورید […]

فریاد جنوب:سید مصطفی خادمی سردبیر زاگرس تایمز به حواشی اخیر به وجود آمده علیه غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پیج رسمی خود واکنش نشان داد:

بنویسید و تخریب کنید و هر چند سال یک بار در بی رهبریِ تمام هر بار یک نفر را بردارید و بیاورید در گچساران تا تکرار مکرارت کند و به تاجگردون بتازد و البته سکوت تاجگردون خود بهترین پاسخ بوده است که در جای جای این حوزه فریاد می شود.

امروز از رودبال در منطقه نازمکان تا فتح و نیمدور و سربیشه و بیدزرد و پیچاب هر جا که وارد می شوید با انقلاب روبرو می شوید، آن سال هایی که دولت و نماینده از آنِ شما بود چه کارنامه ای داشته اید؟
وقتی مردم نازمکان از سرما، نفتی که به زور و زحمت به دست می آمد را نفس می کشیدند شما که بر مصدر امور بودید چه کردید و یا همان هایی که امروز مجهول النام به بزرگ ایل قشقایی افرای بزرگ حمله می کنند و او را چاپلوس می خوانند برای باباکلان و بیدزرد وقتی نفت از زیر پای پیرزن و پیرمرد باباکلانی می گذشت و خدم و حشم سردمداران شما را در تهران و اصفهان و مشهد و کرج گرم می کرد کجا بودید تا حق آنان را بگیرید؟
وقتی پیجاب باشت فراموش می شد و دیگر خودشان هم از اینکه روزی به بیرون راه پیدا کنند ناامید بودند دقیقا کجای این دردها قرار داشتید؟
وقتی نماینده بوده اید ولی حتی حتی روستای خودتان آسفالت نبوده است کجا بودید و چه می کردید که امروز از این مال ما بود صحبت می کنید؟ نگوئید که می خواستید یک زمانی ریا نباشد.

بگوئید دقیقا کجا بودید؟
در روزهایی که تاجگردون را کوبیدید کاش اینقدر حیا داشتید که سری به روستاهای حوزه گچساران و باشت می زدید تا ببینید چه اتفاقاتی از زمان شماها تا فعلیِ تاجگردون رخ داده است.

کاش به خواب رفته بودید تا بتوانیم بیدارتان کنیم اما مع الاسف شماها خود را به خواب زده اید و واقعیات را در پس خواسته های خود مدفون ساخته اید تا باز به قدرت بازگردید اما اگر همین فردا انتخابات برگزار شود مطمئن هستید که تاجگردون را از مردم می توانید بگیرید؟

View this post on Instagram

. . بنویسید و تخریب کنید و هر چند سال یک بار در بی رهبریِ تمام هر بار یک نفر را بردارید و بیاورید در گچساران تا تکرار مکرارت کند و به تاجگردون بتازد و البته سکوت تاجگردون خود بهترین پاسخ بوده است که در جای جای این حوزه فریاد می شود. امروز از رودبال در منطقه نازمکان تا فتح و نیمدور و سربیشه و بیدزرد و پیچاب هر جا که وارد می شوید با انقلاب روبرو می شوید، آن سال هایی که دولت و نماینده از آنِ شما بود چه کارنامه ای داشته اید؟ وقتی مردم نازمکان از سرما، نفتی که به زور و زحمت به دست می آمد را نفس می کشیدند شما که بر مصدر امور بودید چه کردید و یا همان هایی که امروز مجهول النام به بزرگ ایل قشقایی افرای بزرگ حمله می کنند و او را چاپلوس می خوانند برای باباکلان و بیدزرد وقتی نفت از زیر پای پیرزن و پیرمرد باباکلانی می گذشت و خدم و حشم سردمداران شما را در تهران و اصفهان و مشهد و کرج گرم می کرد کجا بودید تا حق آنان را بگیرید؟ وقتی پیجاب باشت فراموش می شد و دیگر خودشان هم از اینکه روزی به بیرون راه پیدا کنند ناامید بودند دقیقا کجای این دردها قرار داشتید؟ وقتی نماینده بوده اید ولی حتی حتی روستای خودتان آسفالت نبوده است کجا بودید و چه می کردید که امروز از این مال ما بود صحبت می کنید؟ نگوئید که می خواستید یک زمانی ریا نباشد. بگوئید دقیقا کجا بودید؟ در روزهایی که تاجگردون را کوبیدید کاش اینقدر حیا داشتید که سری به روستاهای حوزه گچساران و باشت می زدید تا ببینید چه اتفاقاتی از زمان شماها تا فعلیِ تاجگردون رخ داده است. کاش به خواب رفته بودید تا بتوانیم بیدارتان کنیم اما مع الاسف شماها خود را به خواب زده اید و واقعیات را در پس خواسته های خود مدفون ساخته اید تا باز به قدرت بازگردید اما اگر همین فردا انتخابات برگزار شود مطمئن هستید که تاجگردون را از مردم می توانید بگیرید؟ پ.ن: به زودی نازمکان به رونق و آبادانی خوبی خواهد رسید که با تلاش های تاجگردون است و تیم دولت در شهرستان و استان.

A post shared by Sam Khadem (@mkhademi_ir) on