واکنش شدید غلامرضا تاجگردون به تحقیر مدیر کل بحران توسط  معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد
واکنش شدید غلامرضا تاجگردون به تحقیر مدیر کل بحران توسط  معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد
جناب دکتر کلانتری استاندار محترم استان ایشان معاون سیاسی شماست که دارد به یک مدیر خدوم و زحمتکش استان توهین می کند ،خدمت ایشان عرض می کنم که آن کسی که باید دمش رو گرفت و ازاین استان بیرون انداخت ایشان است و نه کسی که عشقش این خاک عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستان های باشت وگچساران در مجلس شورای اسلامی به کلیپ منتشر شده از احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری که با ادبیات نامناسبی مدیرکل بحران  استانداری را مورد تحقیر قرار داده بود واکنش نشان داد.

غلامرضا تاجگردون در پیج اینستاگرامی خود این گونه واکنش نشان داد

جناب دکتر کلانتری استاندار محترم استان
ایشان معاون سیاسی شماست که دارد به یک مدیر خدوم و زحمتکش استان توهین می کند ،خدمت ایشان عرض می کنم که آن کسی که باید دمش رو گرفت و ازاین استان بیرون انداخت ایشان است و نه کسی که عشقش این خاک عزیز است.
قبلا هم عرض کردم عامل اکثر فتنه های درون استان ایشان است، من به عنوان وکیل مردم اجازه نخواهم داد به فرزند زحمت کش استان که چندین شبانه روز خواب به چشم ندیده و اکنون در بیمارستان است توهین شود

جناب استاندار

حضرتعالی بیش از هر کسی میدانید حقیر به عنوان وظیفه ام و ایشان به عنوان مدیر شما و خدمتگزار مردم در این ایام چه کارهایی کردیم و ای کاش معاون ذیربط شما یعنی معاون عمرانی می‌توانست اجازه داشته باشد از مدیرش دفاع کند
به هرحال فرزندان این خاک محتاج از این نوع پست ها نیستند که بخواهند ذلت حرف‌های این نوع افراد ذلیل را بپذیرند

با کمال احترام نسبت به جنابعالی و دولت محترم، منتظر برخورد با ایشان و عذرخواهی ایشان از این مدیر و فرزند این خاک هستیم