واکنش عدل هاشمی پور به حضور بزرگواری در صحنه انتخابات | نمایندگی مردم در مجلس، حق شهروندی است
واکنش عدل هاشمی پور به حضور بزرگواری در صحنه انتخابات | نمایندگی مردم در مجلس، حق شهروندی است
حاج عدل هاشمی‌پور نماینده سابق کهگیلویه نسبت به ورود سیدعلی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه جهت ورود به عرصه انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب از دهدشت، حاج عدل هاشمی‌پور نماینده سابق کهگیلویه نسبت به ورود سیدعلی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه جهت ورود به عرصه انتخابات واکنش نشان داد.

حاج عدل هاشمی‌پور در بزرگ‌منشی و رعایت ادب همیشه زبانزد خاص و عام است و همیشه در تمامی شرایط اطرافیانش را به رعایت ادب و احترام توصیه می‌کند.

عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه در توییتی نوشت: ‏هر شهروندی که فکر می‌کند توانایی نمایندگی مردم در مجلس را دارد، از این حق برخوردار است که به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس اعلام حضور کند.

همگی ما حضور ‎سید علی محمد بزرگواری روحانی شجاع و صریح‌اللهجه در صحنه انتخابات کهگیلویه را به فال نیک گرفته و به او خیر مقدم عرض می‌کنیم.

سردار هاشمی‌پور نسبت به حضور بزرگواری واکنش بسیار خوبی نشان داد و به همگان ثابت کرد که احترام به سادات برای ایشان یک اصل است و رفاقت و دوستی همیشه برای ایشان بر همه چیز ارجحیت دارد.

شخصیت، وقار و سعه‌صدر حاج عدل هاشمی‌پور از جمله خصوصیات برجسته ایشان بوده و حسادت در مکتب راستین این سردار مجاهد و رزمنده دوران دفاع‌ مقدس جایی ندارد.

  • منبع خبر : فریاد جنوب