واکنش فرماندار کهگیلویه به حفاری های رهاشده آبفا در دهدشت + تصاویر
واکنش فرماندار کهگیلویه به حفاری های رهاشده آبفا در دهدشت + تصاویر
فرماندار کهگیلویه نسبت به حفاری های طولانی مدت و رهاشده آب و فاضلاب شهرستان در سطح شهر دهدشت واکنش نشان داد و خواستار جمع‌آوری و تسربع در اجرای این پروژه‌ها شد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، سید عبدالعزیز موسوی با انتقاد از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب در خیابان های سطح شهر دهدشت، اظهار کرد: بیشتر اوقات شاهد حفاری های زیادی در برخی از خیابان های شهر هستیم که روزهای زیادی بدون از هیچگونه اقدامی رها می‌شوند و روند طولانی گودبرداری‌ها منجر به بروز اتفاقات ناگوار بخصوص برای کودکان می شوند که اصلأ قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه گرد و خاک ناشی از حفاری‌ها و کنده‌کاری‌ها به صورت یک معضل حل نشده سبب آزار و اذیت شهروندان می‌شود، اضافه کرد: عبور و مرور در برخی خیابان ها و معابر شهر بطور کامل مختل شده و این موضوع سبب نگرانی و دردسر برای ساکنین شده و عبور و مرور در مرکز شهر را برای مردم مشکل ساز کرده است.

رییس کمیته حفاری شهرستان کهگیلویه با تاکید بر سرعت بخشی به برنامه ها و احساس مسئولیت مضاعف در رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات، گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران طی بازدیدهای میدانی مهم است و نظر سنجی می شود.

وی افزود: با وجود اینکه ادارات خدمات رسان پای کار هستند اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، روند اقدامات و برنامه ها اغلب رضایت‌بخش نیست.

وی خاطر نشان کرد: برای یک مدیر اسلامی بهترین مصداق خدمتگزاری، خدمت همراه با احساس مسئولیت است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب