واکنش فعال سیاسی اصولگرا به تخریب بزرگواری توسط حامیان یکی از کاندیدای گچساران
واکنش فعال سیاسی اصولگرا به تخریب بزرگواری توسط حامیان یکی از کاندیدای گچساران
انسانی صادق، شفاف، خداترس و متدین است، نه دنبال نفاق است و نه دنبال تجمل گرائی و نه دنبال ضربه زدن به جریان فکری، گا‌ها به علت گرا دادنِ بعضی از دوستان جاهلش مطالبی را دیکته و بیان می‌کند. مرد جهاد و شهادت است
فعال سیاسی اصولگرای شهرستان گچساران به تخریب حجت الاسلام ولمسلمین حاج سید علی محمد  بزرگواری توسط همفکران خود واکنش تندی نشان داد.
به گزارش فریادجنوب ، سرهنگ سید قدرت الله بیعت اصل با انتشار متنی در فضای مجازی آورده است؛
سلام خدمت دوستان و دلسوزان جریان انقلابی
بزرگواری هم ولایتمدار است، هم دلسوز نظام، هم خانواده، شهید و اسیر،  و جانباز و ذوب در ولایت است، هم مدافع وطن و هم مدافع حرم، تند روی‌هایی هم دارد، ایشان نه مثل بعضی‌ها گروهکی بوده، نه لیبرال و نه مرفه بی درد، نه جز حزب توده بوده و نه وابسته به پسمانده‌های دوران ستمشاهی، ایشان انقلابی قبل از انقلاب و یک بار به خانواده تاج گردون رای نداده است.
انسانی صادق، شفاف، خداترس و متدین است، نه دنبال نفاق است و نه دنبال تجمل گرائی و نه دنبال ضربه زدن به جریان فکری، گا‌ها به علت گرا دادنِ بعضی از دوستان جاهلش مطالبی را دیکته و بیان می‌کند. مرد جهاد و شهادت است.
عکس‌های جبهه وجنگ ایشان مثل صده‌ها رزمنده و شهید حرم توسط علاقه مندانش منتشر می شود، از نظر بنده ایشان در سطح شهرستان کهگیلویه کم نظیر است.
هرچه باشد، سید، برادر شهید، جانباز، برادر اسیر و فرزند دلبندش در دفاع از امنیت پر پر شد و اعضای بدنش را هدیه کرد و دوستانی و فامیل هائی در گروه دارد که نباید خودزنی کنیم و تمسخر.
ما قرآن را قبول داریم که می‌ فرماید وای بر هر عیب جو و مسخره کننده.
در پایان، خیلی از بزرگان به آقای تاجگردون رای دادند و معامله کردند، ایشان هم باتوجه به سلیقه خود از یک لُر حرف زدند و به تفکر خود پایبند است همان گونه که رهبر انقلاب در شرایط سخت آبروی مغرضین و مخالفین خود را گا‌ها بنا به مصلحت نظام می‌خرد.
آقای بزرگواری، دور گذشته از جریان فکری رسما حمایت کردند، من نه به عنوان یک سید و یک هم فکر و یک دوست از ایشان تعریف می‌کنم بلکه ایشان را یک شیعه سالم، ولایتمدار و مجاهد وطن و حرم، می‌دانم، باتشکر و عذرخواهی از کسانی که دلسوز نظام، و رهبری و مردمند و این گونه تحقیر و تمسخر دردی را دوا نمی‌کند بلکه دیگران در خفا، ما‌ها را نکوهش و می گویند وقتی به خودشان رحم نمی‌کنند چگونه به دیگران رحم کنند.