واکنش مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از سنگ اندازی در احداث سد آبریز | حجت‌الاسلام پناهی: کم کاری در احداث سد آبریز مردم را عصبانی می کند
واکنش مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از سنگ اندازی در احداث سد آبریز | حجت‌الاسلام پناهی: کم کاری در احداث سد آبریز مردم را عصبانی می کند
فـــریاد جنوب | مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر در خصوص اجرای سد آبریز همچنان سهل انگاری شود، شخصا کفن می‌پوشم و جلوی مردم به این وضعیت اعتراض می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع آب هر چه داریم برای توسعه دیگر استان‌ها از منابع خود می‌دهیم و نمی‌گذارند تنها سدی که منافع آن صد در صد آن برای استان خودمان است را اجرا کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: خوزستانی‌ها نور چشم ما هستند اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها از قدرت و نفوذ خود استفاده کرده و اجازه ندهند ما سد آبریز را در استان اجرا کنیم و ساکت و نظاره‌گر باشیم.

وی ضمن انتقاد از مسئولین استانی در خصوص سد آبریز گفت: اگر در خصوص اجرای سد آبریز همچنان سهل انگاری شود، شخصا کفن می‌پوشم و جلوی مردم به این وضعیت اعتراض می‌کنم.

حجت الاسلام پناهی با تقدیر از عملکرد استاندار در خصوص پیگیری سد آبریز گفت: اطلاع کامل دارم که دکتر احمدزاده با جدیت پیگیر سد آبریز است اما به نظر می رسد اکنون نیازمند حمایت های مردمی برای به سرانجام رساندن این سد هستیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک روحانی وظیفه دارم که حق مردم را داد بزنم و اگر اقدامی از طرف دولت برای احداث سد آبریز صورت نگرفت، جلوی هر مسئول کشوری که به این استان سفر کند شخصأ خواهم ایستاد و داد مردم را فریاد می‌زنم.

حجت الاسلام پناهی تصریح کرد: معنی ندارد سدی که در این استان می‌تواند برای خیل بیکاران و نیازمندان منبع شغل و درآمد باشد معنی ندارد اینگونه مورد ممانعت قرار گیرد و اجازه احداث آن داده نشود.

وی اضافه‌ کرد: از مسئولین می‌خواهم در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، مجوز قانونی برای تجمع مردم در این خصوص داده شود تا مردم خواسته به حق خود مبنی بر احداث هر چه سریعتر این سد را به اطلاع  وی برسانند.

حجت الاسلام پناهی، خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان یک طلبه دلسوز نظام و مردم هشدار می‌دهم هر گونه کم توجهی و سهل انگاری در خصوص احداث این سد، مردم را عصبانی خواهد کرد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : تابناک