به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،علی اکبر ناطق نوری به پیشنهاد ترامپ چنین پاسخ داد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد. اصل قصه و چنین چیزی […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،علی اکبر ناطق نوری به پیشنهاد ترامپ چنین پاسخ داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد.

اصل قصه و چنین چیزی منفی نیست و پیش بینی هم می شد و می شود ، نوع خلقیات آقای ترامپ هم همین است.

ترامپ اول با توپ پر می آید، اگر مقابلش مرعوب شود و جا بزند، ادامه می دهد، ولی اگر ببیند آن طور نیست خیلی سریع نظرش عوض می شود و سناریوی بعدی را پیدا می کند.

ابتدا به ساکن ما نباید مذاکره را رد کنیم و بگوییم بی خود کرده است؛ باید تامل داشته باشیم و دستپاچه نشویم، ذوق زده هم نشویم که ترامپ از همین ذوق زدگی ممکن است سوء استفاده کند، ممکن است ما را تست کند.

نباید همین طوری این پیشنهاد را رد کنیم که بگویند ایران به دنبال خشونت و جنگ است و متهم نشویم از این طرف هم ذوق زده نشویم. باید به عنوان یک موضوع از طریق مسئولان ذیربط مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد و بعد تصمیم گیری شود.