وزیر بهداشت : مرکز رادیوتراپی بیمارستان بهمئی افتتاح می‌شود |۳۷۰ آمبولانس و یک هزار نفر از نیروهای وزارت بهداشت در پایانه های مرزی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند
وزیر بهداشت : مرکز رادیوتراپی بیمارستان بهمئی افتتاح می‌شود |۳۷۰ آمبولانس و یک هزار نفر از نیروهای وزارت بهداشت در پایانه های مرزی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران در یاسوج، گفت: وزراء به نمایندگی از هیأت دولت به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و ضمن بررسی مشکلات، پروژ‌ه‌های هفته دولت را افتتاح خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم صبح امروز و در سومین روز از هفته دولت در سفری ناگهانی وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال مهدوی نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

سفر وزیر بهداشت به نمایندگی از دولت سیزدهم و به منظور افتتاح و کلنگ زنی برخی طرح‌‌ها، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به استان کهگیلویه و بویراحمد صورت پذیرفته است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲۲ پروژه عمرانی طی هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد

در هفته دولت امسال، ۷۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از پنج هزار میلیاردتومان در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و از این تعداد پروژه، ۵۲۷ پروژه با اعتباری بیش از دو هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان افتتاح و ۱۹۵ پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می‌شود.

بهرام عین‌اللهی در سفر به این استان در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: وزراء به نمایندگی از هیأت دولت به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و ضمن بررسی مشکلات، پروژ‌ه‌های هفته دولت را افتتاح خواهند کرد.

تدابیر خوب دولت سیزدهم برای خدمات رسانی به زائران اربعین

وزیر بهداشت دولت سیزدهم از تدابیر خوب این دولت برای سفر اربعین خبر داد و با بیان اینکه ۵۵ درصد زائران از مرز مهران و ۲۵ درصد از مرز شلمچه راهی کربلای معلی می‌شوند، عنوان کرد: حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی دو بیمارستان مجهز در این دو پایانه خدمات خوبی به زائران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمارستان مهران ظرف ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۱۵۰ تخت افتتاح و به زائران کربلا خدمت‌رسانی می‌کند.

عین‌اللهی تصریح کرد: هم‌چنین ۳۷۰ آمبولانس و ۵۸ اتوبوس آمبولانس با هزار نفر همکاران وزارت بهداشت از جمله ۱۲۰ پزشک متخصص و عمومی با امکانات خوب وارد پایانه‌های مرزی شده‌اند و کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

وی با توجه به احتمال گرمازدگی گفت: زائران در ساعاتی که اوج گرما زیاد است راهپیمایی نکنند که گرمازده نشوند.

افتتاح مرکز رادیوتراپی بیمارستان بهمئی باحضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با بیان این‌که سال گذشته در بهمئی قول افتتاح بیمارستان آن منطقه را دادیم گفت: این بیمارستان طی سفر هیأت دولت به این استان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و امروز چندین پروژه در همان مرکز از جمله رادیوتراپی را افتتاح خواهیم کرد.

عین‌اللهی این را هم گفت که مردم استان کهگیلویه وبویراحمد برای درمان خود از استان خارج نشوند و همه امکانات در این استان وجود دارد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب