ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده برگزارشد
ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در ابتدای این برنامه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت امنیت و آرامش کنونی جامعه ما مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های دلاورمردان و شیرزنانی می‌باشد که جانانه دل در گرو پاسداری از حریم مرزهای ایران اسلامی نمودند.تاریخ به خوبی گواهی […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در ابتدای این برنامه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت امنیت و آرامش کنونی جامعه ما مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های دلاورمردان و شیرزنانی می‌باشد که جانانه دل در گرو پاسداری از حریم مرزهای ایران اسلامی نمودند.تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که با وجود تمامی تحریم ها و کمبودهای تجهیزاتی و نظامی،برگ برنده شهداء، رزمندگان ، ایثارگران ،جانبازان و آزادگان ما مجهز بودن به سلاح ایمان و تقوای الهی بود.

وی دفاع همه جانبه در همه مراحل مختلف جنگ تحمیلی را نشان از روح آزادگی دانست که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه ساری و جاری گشته بود.

زارعی افزود: وجود شهیدان والامقام وخانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان در این شهرستان مایه مباهات و افتخار است.
در این ویژه برنامه ،هنرمندان رشته های مختلف و شاعران و ادیبان به خلق و ارائه آثار خود پرداختند وبرجستگی ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس با بیان هنر و ادبیات منتقل گردید.
حضور خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و رزمندگان در این محفل نورانی و ببان دلنوشته های تعدادی از فرزندان شهدا فضای خاصی در محل برگزاری برنامه حاکم نمود.
  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب