یک بام و دو هوای لغو مصوبه «محدودیت های تردد شبانه» در یاسوج
یک بام و دو هوای لغو مصوبه «محدودیت های تردد شبانه» در یاسوج
وجود آنکه در روزهاي اخير ستاد مقابله با کرونا کشور لغو مصوبه «محدوديت تردد» را اعلام کرد، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي بويراحمد از تداوم طرح منع تردد شبانه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:با وجود آنکه در روزهای اخیر ستاد مقابله با کرونا کشور لغو مصوبه «محدودیت تردد» را اعلام کرد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد از تداوم طرح منع تردد شبانه در این شهرستان خبر داد.

سرگرد داود بوستانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد در این خصوص اظهار کرد: تاکنون مصوبه از ستاد کرونا مبنی بر لغو محدودیت‌ها تردد شبانه به پلیس ابلاغ نشده است.

وی افزود: چنانچه ستاد کرونا این موضوع را به ما ابلاغ کند ما ملزم به اجرای آن هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان در تمامی معابر شهرستان با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است.

سرگرد بوستانی گفت: رانندگان خودروها در صورت ترددهای غیرضروری ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت، افزود: مخدوش کردن پلاک خودروها نیز توسط برخی رانندگان علاوه بر اینکه تخلف رانندگی است، پیگیری کیفری خواهد داشت و متخلفان علاوه بر اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد در خصوص منع تردد شبانه کرونایی از ساعت۲۲ تا ۳ بامداد بیان کرد: منع تردد شبانه همچنان ادامه دارد و مردم این محدودیت را رعایت کنند تا جریمه نشوند.

  • نویسنده : مهرشاد سلطانی نژاد