پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت می‌شود
پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان این دانشگاه از سال ۹۴ تا پایان ۹۶ خبر داد. به گزارش فریاد جنوب، اورنگ ایلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به دغدغه اصلی مجموعه […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان این دانشگاه از سال ۹۴ تا پایان ۹۶ خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب، اورنگ ایلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به دغدغه اصلی مجموعه مدیران ارشد این دانشگاه تبدیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه بنا به محدودیت‌های اعتباری در کشور پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از سال 94 تاکنون پرداخت نشده است، عنوان کرد: پیگیری برای تامین اعتبار پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان یک اولویت بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکردم.

ایلامی از اختصاص 125 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان این دانشگاه خبر داد و گفت: 50 درصد این اعتبار پایان دی ماه و 50 درصد دیگر نیز پایان بهمن ماه امسال تامین می‌شود.

وی افزود: بازنشستگان این دانشگاه تا پایان سال 96، 177 میلیارد ریال بابت پاداش پایان خدمت خود طلب دارند که با پیگیری‌های انجام شده 125 میلیارد ریال آن اختصاص یافته و در این زمینه 52 میلیارد ریال دیگر کسری داریم.

ایلامی تعداد بازنشستگان این دانشگاه تا پایان سال 96 را 287 نفر عنوان کرد و یادآور شد: با اعتبارات اختصاص یافته به هر کارمند غیر هیئت علمی 40 میلیون تومان و هر عضو هیئت علمی بازنشسته 80 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین اعتبار برای پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاه از دغدغه‌های رئیس دانشگاه بوده است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توزیع عادلانه اعتبار اختصاص یافته بین بازنشستگان انجام می‌شود.