پادرمیانی دهراب پور آغازی خوش برای شهرداری وشورای شهر
پادرمیانی دهراب پور آغازی خوش برای شهرداری وشورای شهر
انتظار داریم با پادرمیانی آقای دهرابپور که پیشکسوت همه ما هستند بتوانیم در مدت زمان باقیمانده این شورا کاری کنیم که هم خداوند و هم مردم از ما راضی باشند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب هدایت اکبری عضو با سابقه شورا طی گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:شروع سال ۹۹با تلخی هایی آغاز  شد،کسانی به دلیل بیماری کرونا فوت کردند که واقعا ضایعه بزرگی برای کشور و استان بوده ولی به دلیل بیماری کزونا متاسفانه در غربت خاکسپاری شدند،ما در حقیقت در جنگ جهانی سوم هستیم.چین و آمریکا با هم رقابت شدید اقتصادی دارند و بقیه جهان هم تاوانش را پس می دهند.

وی ادامه داد:از رئیس شورا آقای خوبانی درخواست دارم حتی المقدپر جلسات حضوری را کمتر کرده و به صورت مجازی برگزار کنند.باید به تصمیمات ستاد کرونا تمکین کنیم.

اکبری گفت:در حال حاضر شهر ما بسیار شلوغ شده و فاصله اجتماعی در آن رعایت نمی شود و نتیجه شلوغی را ۱۵اردیبهشت به بعد خواهیم دید. در صورتی که همانطور که معاون وزیر بهداشت گفتند شهر ما یکی از بهترین شهر و استان ما در زمین پیشکیری از پیشرو ها بوده است.اما با توجه به این شلوغی ها خطر بزرگی در کمین مردم یاسوج هست.

وی در خصوص نامگذاری سال و وظایف شورا در سال جدید گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده و شهرداری یاسوج هم در راستای خدمت رسانی به مردم و مسائل دیگر به این شعار عمل کرده و با توجه به مشکلات خود و همچنین بخشودگی عوارض و اجاره های این دوماه گذشته حتی اکر بشود از تسهیلات بانکی استفاده کند و در زیرساخت و خدمات شهری به کار ببرد.

اکبری در مورد سوال از شهردار گفت: سوال از شهردار حق هر کدام از اعضای شورا هست، ما نماینده مردم هستیم و وظیفه داریم اگر کوتاهی و ابهامی وجود داشت از شهردار سوال کنیم.

وی ادامه داد: تیتر اکثر رسانه ها در مورد جلسه هفته گذشته استیضاح شهردار بود که این اشتباه و آن نشست جلسه سوال از شهردار بود.

سید هدایت اکبری در پایان تاکید کرد؛انعکاس مسائل حاشیه ای جلسه بیشتر از اصل سوالات و پاسخ ها بود. انتظار داریم با پادرمیانی آقای دهرابپور که پیشکسوت همه ما هستند بتوانیم در مدت زمان باقیمانده این شورا کاری کنیم که هم خداوند و هم مردم از ما راضی باشند.

براساس همین گزارش نظربه اینکه یک سال واندی دیگر از فعالیت شورای شهرباقی نمانده و آقایان دهراب پور و اکبری از پیشکسوتان شورای اسلامی شهر یاسوج بوده اند وتجربه بالایی در حل بحران های شهرداری داشته اند،این بار با تکیه بر همان تجربه ودانش خود به مدد شهرداری وشورای شهر آمده وبارفع سوء تفاهمات اعضای شوراوشهر دار،شعله های  اختلافات ماهای گذشته را خاموش وبا ارایه برنامه مدون به شهردار،شهر را ازاین شرایط فعلی نجات دهند ،چرا که ازاین اختلافات فقط مردم شهر یاسوج متضرر می شوند