به گزارش فریاد جنوب: فریدون کرمی معاون مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد باحضور در دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری ازطریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات جامعه هدف بودند.
فریدون کرمی تصریح کرد: تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی مخابرات بررسی و جواب داده می شود .
معاون مخابرات کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد:رسیدگی به شکایات ومطالبات مشترکین و تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری مخابرات منطقه است.