پاسخ  وکیلی به یک سوال؟؟/ارتباط بین لیست امید در تهران ودسته بیل
پاسخ  وکیلی به یک سوال؟؟/ارتباط بین لیست امید در تهران ودسته بیل

محمد علی وکیلی نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن شهید جرجانی دانشگاه علوم پزشکی و در میان دانشجویان سخنرانی کرد. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir محمد علی وکیلی در این سخنرانی به موضوعات مختلفی اشاره کرد . شاید یکی از مهمترین نکات این سخنان که بنابر تحلیل ها دلیل اصلی […]

محمد علی وکیلی نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن شهید جرجانی دانشگاه علوم پزشکی و در میان دانشجویان سخنرانی کرد.
پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir
محمد علی وکیلی در این سخنرانی به موضوعات مختلفی اشاره کرد . شاید یکی از مهمترین نکات این سخنان که بنابر تحلیل ها دلیل اصلی سفر وی به یاسوج بود ، تایید ضمنی یا برانداز کردن وضعیت برای کاندیداتوری در حوزه بویراحمد و دنا باشد.
وکیلی در بخشی از سخنانش گفت : وضعیتی که بر حوزه بویراحمد و دنا حاکم است با یک نفر که به عنوان قهرمان بیاوریم، قابل قبول نیست. وضعیت بویراحمد نیازمند اجماع نیروهای دلسوز و نخبه از همه جریان‌ها است. مشکل مردم به چپ و راست نیست. مشکل مردم فقر است. نشستن بر دریای نعمت اما بر روی این دریا چینه و چروکه های فقر است.
وی افزود : اگر می‌توانم برای مردم کاری کنم، حاضرم تهران را برای زیلایی عوض کنم ، اما شرطش اجماع نخبگان است. من از شکست نمی‌ترسم ، اگر می‌ترسیدم عمرم را صرف سیاست نمی‌کردم.
وکیلی ادامه داد : من همین رسم موجود. که مقابل کردن طایفه با طایفه پدر با پسر، برادر با برادر را نمی‌پسندم.اگر نخبگان ما جمع بندی‌شان این شد که من می‌توانم گره‌ای باز کنم. ترجیحم این است که این چند صباحی در خدمت زادگاهم باشم.
چه کرده اید که مردم به دسته بیل رای می دهند اما به شما نه!
بخش زیادی از سخنان وکیلی به پاسخ مواردی بود که از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه مطرح شد.
وکیلی در خصوص این نکته که گفته شده بود ، اگر جای فراکسیون امید 30 دسته بیل هم می گذاشتند همین رای را می آوردند گفت : چه کردید بر سر ملت که حاضرند به دسته بیل رای دهند اما به شما رای ندهند؟
نماینده مردم تهران گفت : دل خوش نکنید که مردم پای صندوق رای نخواهند آمد که شما از صندوق های خالی پیروز بیرون آیید !
وکیلی گفت : قبلا گفته ام باز هم می گویم سهم دولت روحانی از پیدایش وضعیت کنونی تعیین کننده نیست اما سهم بی عرضگی اش در برون برد کشور از وضعیت فعلی قطعا تعیین کننده است